Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hvor mange barn har du, hvor gamle er de og når ønsker du å bli gravid igjen?
Mooncake Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Har 1 barn, snart 6mnd. Vi prøver nå på 2 mann.
Mini-me:) *gravid* Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Vi har ei lita jente på 4 mnd:) Har veldig lyst på to tette, så vi lurer på å begynne å prøve når hun e 6 mnd!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 He he, da er jeg ikke gal som planlegger nr 2 nå som min er 9mnd, da:)
Bellen^2 Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Fikk førstemann nå i januar, planlegger at han får en bror/søster når han er rundt 2 år.
MartinFelipe07 Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Vår lille er bare 2 måneder..Kunne godt ha tenkt oss å ha en nå,men pga at han er arbeidsledig,så må vi vente..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har en på 6 mnd, har lyst å få nr to når førstemann er 3 - 3.5 år. Trives veldig godt som mamma og koser meg veldig, men det virker helt fjernt for meg å tenke på nr 2 allerede nå. Har liksom lyst til å kose meg med jenten vår en stund til. Jeg tenker at det blir veldig stress å få to tette, selv om det sikkert er kjekt at de er så tette etter noen år.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 jadda jadda... fått nr. 4 her for litt sia... planlegger ingen nr.5... men sier ikke "aldri".. kanskje lysta er der om noen år?? Fikk 2 tette først.. 2 år mellom.. (kjempekoselig!!) nr.3 kom etter 4 år.. og sistemann kom etter 6 år. synes at denne "fordelinga" har vært alldeles super... Storkoser oss i vår "storfamilie"...
Tulle06ogPrins10 Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Tenker vi "lager" nr 2 når nr 1 er sånn 2-3 år. Er nå 11mnd.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Har to små jenter med 18mnd mellom, yngste er nå snart 11mnd. Planlegger nr 3 om ett års tid og det blir etter planen sistemann. Vanskelig å forestille meg å ikke få flere barn, men jeg kommer vel over det bare jeg får sistemann hehe, *håpe *håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå