Gå til innhold

uæææ...


*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte sko fra Usa og har fått dem. Men de har sendt feil strl. Og skoene er alt for store. Må sende dem tilbake. Håper bare jeg rekker å få riktig strl før brylluppet...

Et lite hjertesukk fra meg altså!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oy oy oy,d va kjedelig.

får håpe du rekker å få nye sko. e d lenge igjen til du gifter deg?

Skrevet

ja, håper jeg rekker det. Er jo heldigvis enda 2 mnd til jeg skal gifte meg (040807), men tiden går så fort og plutselig er dagen der!

Har sendt mail til dem. Håper de kan sende et nytt par samtidig som jeg sender disse tilbake, så slipper jeg å vente til de har mottatt disse skoene først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...