*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Bestilte sko fra Usa og har fått dem. Men de har sendt feil strl. Og skoene er alt for store. Må sende dem tilbake. Håper bare jeg rekker å få riktig strl før brylluppet... Et lite hjertesukk fra meg altså!!!!
Happy H Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 oy oy oy,d va kjedelig. får håpe du rekker å få nye sko. e d lenge igjen til du gifter deg?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 ja, håper jeg rekker det. Er jo heldigvis enda 2 mnd til jeg skal gifte meg (040807), men tiden går så fort og plutselig er dagen der! Har sendt mail til dem. Håper de kan sende et nytt par samtidig som jeg sender disse tilbake, så slipper jeg å vente til de har mottatt disse skoene først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå