1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Da var jeg ferdig 26.05.07,6 dager før termin...Hun var 4020 gr,51 cm og 35 cm rundt hodet!!!! Mer kommer senere:)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 GRATULERER! Kjempekoselig, og litt misunnelig må jeg innrømme, hadde termin igår, men holder ut!
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer så mykje!! No blir det junijentene sin tur altså *iik*
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2007 Tusen takk alle sammen!! Var veldig godt å bli ferdig:)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Gratuler kjempe masse:) Flott navn også. Min prinsesse heter også Sarah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå