jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 er det noen som har tips, har så vondt i ryggen....jeg dusjer og bader hver dag i glovarmt vann...men det hjelper i akkurat da.
Mirakelungen Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Er du mange uker på vei da??? Jeg hadde smerter øverst i ryggen ved ribbena tidligere i svangerskapet som ble borte etter at magen begynte å synke i uke 32
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 uke 33 , den har ikke synket ikke som jeg ser ivertfall
Mirakelungen Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Om den ikke har begynt å synke enda og du har disse smertene øverst i ryggen, kan det komme av at ungen blir større for hver dag og sloss om plassen med dine indre organer. husker at jeg syntes smertene var uutholdelige etter middag, da MÅTTE jeg legge meg med masse puter her og masse puter der for å kunne overleve:)
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 jepp middager er det værste akkurat nå.. da må jeg vel vente til magen synker... takk for svaret
Mirakelungen Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Alt i orden. Du får bite sammen tennene, i løpet av få uker vil du merke at magen synker seg og det blir en lettelse for deg. Det er fantastisk å føle at man har sine indre organer for seg selv igjen... Lykke til med å finne en god ligge/sitte stilling inntil da..........
adlei Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 hei hei. ja jeg og har noe så sinnsykt vondt i ryggen... bader iallefall en gang pr dag... og og som du sier så hjelper det akkurat da og mulig en liten time.jeg er så heldig som har massagekar med manger dyser til ryggen og det er bare så deiligt atte... men det som jeg gjorde i dag var iallefall å gå på en helekostbutikk å kjøpte med en varmepute som dekker hele ryggen. en sånn som du varmer i steikeovnen eller i micro. samme slags greie som de bruker hos fysioterapaut. det er en slik med ris inni. prøvde den i sted og angrer ikke et sekund på det kjøpet. de siste dagene har jeg også hatt vameflasker med meg når jeg skal legge meg og fått min kjære til å pakke de godt inntil ryggen.... men en ting du bør være forsiktig med er glovarmt vann som du skriver... iallefall ikke bad med altfor varmt vann. det har jeg hørt ikke skal være helt bra verken for deg eller barnet. ca en 37-38 grader er passelig.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Få deg en varmeflaske og ta glovarmt vann i den. Jeg klarer ikke leve uten min, har brukt den i mange uker nå, både på ryggen og på magen alt ettersom hvor jeg har vondt.
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2007 rispute har jeg faktisk...den er god og varmeflaske...det hjelper jo litt da. huff da jeg bader i veldig varmt vann, det tipset trengte jeg visste ikke det med tempraturen.. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå