Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 spurte du legen om å få fjernet dem? var ikke det innmari flaut? knyter seg i magen når jeg tenker på det, og jeg tørr så absolutt ikke å si noe om det til legen min!! lå du i en sånn gynekologstol under inngrepet? og gjorde det vondt etterpå? ble mange spørsmål dette, men håper på svar..
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hei. Ikke meg som er den anonyme, men måtte bare nevne en ting. Jobbet en stund på kir.avd og da var det en dame som hadde operert bort hemorider ...og etter inngrepet var hun oppløst i tårer. Hun hadde nemlig sett for seg at de skulle fjerne de utvendige hemoridene, mens legene ikke hadde "giddet" fordi det var de innvendige hemoridene (som hun ikke hadde visst om en gang) som var de farlige. Så pass for all del på å få presisert dette når du snakker med legen. Syntes så synd på den dama. Ps klart du våger si det til legen, bare tenk så mye rart de ser og hører hver dag, det er jo det som er jobben deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå