Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg ammer fortsatt men bare morgen og kveld.. Har så lyst til og begynne med ordenlige støtte bher igjen.. Men vil jo ikke det om det fortsatt er fare for tette melkeganger.. Men amme bhene er liksom blitt litt store nå..
mamma til en prinsesse Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 har brukt det hele tide. ingen tette melkeganger her
adelia*termin 18/10* Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker amme bh med spiler jeg:) Har ikke hatt noe prb med det
2gullunger Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Gjør ingenting det, spilen ligger jo under brystet ingen fare for tette melkeganger. Jeg har brukt det fra og til hele tiden.
Murmeline Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Eneste gangen jeg har hatt tette melkeganger var etter nyttårsaften med stroppløs og stram bh.... Ugh... Men prøvde igjen i går, denne gangen en vanlig spilebh som ikke satt så stramt. Det gikk veldig bra:) (Ammer 2-3 gg i døgnet nå, fullammet nesten rundt nyttår, tror det har en del å si ja.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå