Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har veldig behov for sex for tiden, men det har ikke min mann. Det er trist. Har snakket med han om dette, men det blir ikke bedre. Er lei av å bli avvist gang, på gang. Han vet at det gjør meg vondt, det at vi ikke har sex. Ser for meg å leve resten av mitt liv med en mann som nesten ikke har sexlyst. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Har lyst, men angrer hver gang jeg har kasta meg på bølga liksom... Er et slit, vondt og mage i veien osv. Min mann har også fortalt meg at han vet at han ikke kan skade babyen men han er liksom redd likevel, han har ikke samme lysten når barnet på en måte er i mellom oss. Jeg har vel egentlig ikke mest lyst på sex men savner forferdelig nærheten. ER ikke så flink til å kose han mannen min utenom sex syns jeg... Tror nok ikke du har en mann uten sexlyst, er vel helst nå i svangerskapet, gjelder mange menn det, kommer seg nok skal du se;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Desverre er det noe vi har veldig lite av. tror det er 3-4 uker siden sist nå. Vil egentlig at vi skal ha sex og kose oss masse,men når jeg får lagt meg orker jeg ikke likevell. Er sliten. Må sies at vi har tre barn fra før så det er ikke lett å få gjort noe på dagtid da jeg er mest opplagt. Savner så å kunne ligge og bare kose oss sammen. Men pga jeg ikke orker sex så orker ikke han å kose . Sier at han da vil ha sex.Vet at dette går over,men føler at vi mister hverandre litt.
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Det kjem jo litt an på formen, men 1-2 gongar i veka (MINST ein gong i alle fall) - har halde seg ganske jamnt eigentleg, men merkar at eg har auka lyst no - kanskje livmormunnen min vil sette igang fødselen *glise*
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 hmm aldri......nesten i hverfall. har ingen lyst i hele tatt jeg. stakkars mannen min...kanskje 1-2 ganger i mnd, men jeg hjelper han da så han blir tilfredstillt ihverfall hehe
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Hmmm...vi har vel hatt sex 4 ganger i hele svangerskapet tror jeg...og det er vel ca tre maaneder siden sist. Mannen min har ikke lyst paa sex for tiden, og selv om jeg har lyst en gang iblandt er det ikke saann veldig. Foeles rart med den store magen...og for oss litt unaturlig liksom. Vi koser masse, og har det veldig bra sammen, men sex er det lite av her ja...
77modell Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Sex???? Hva er det! Hadde nok vært hver dag om det var opp til gubben, men jeg orker ikke.......frister ikke i det hele tatt, å det er sikkert ondt åsså! Men fikk jo beskjed av legen å ha sex da,,,litt dilemma det her, hehe. Vil jo fø å bli ferdi også.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 Etter at JM sa at sex hjelper på modningen så har vi hatt det annenhver dag
Som Natt & Dag Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 I disse dager er det morgen og kveld, ikke verdens beste sex akkurat nå, men hva gjør man ikke for å føde...
*mamman til tw og bi* Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 hahah...vi har ikke hatt sex siden oktober.mannen er ikke så ivrig der nei.spess ikke når jeg er gravid.er 38+1 i dag...
Reese Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 --------------------hva er SEX?????----------------------- Min type eier tydeligvis ikke sexlust. Tror det er fordi jeg begynner å bli så stor.. har jo lagt å¨meg litt men ikke så mye at jeg ser tjukk ut.. bare litt større rumpe kansje?! Det sårer vertfall meg massse når jeg konstant blir avist... Syns vertfall han kunne fortalt meg hvorfor og hva som er grunnen.. men han svarer meg ikke engang.. Frustrert..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #13 Skrevet 26. mai 2007 Ikke siden påsken:-( Han har ikke lyst.. Overtalte han for et par uker siden, men da fikk JEG vondt.. Hvorfor er det vont?? Og det hjalp vertfall ikke på lysten hans:-(
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #14 Skrevet 26. mai 2007 Vi har ikke samleie så ofte lengre fordi det bare er en stilling som funker for meg og da blir det så etter oppskriften på en måte...Men vi koser med hverandre på andre måter og har det fint sammen! Jeg var sammen med en gutt som nesten aldri orket sex. Kunne gå tre mnd mellom hver gang osv.. Jeg var ikke gravid, han hadde bare ikke lyst...vet hvor frustrerende det kan være! Det fantes desverre ingen løsning for oss så vi gjorde det slutt. Men det må være kommunikasjon som er løsningen eller bare godta at man har forskjellige lyster..Hvis ikke vil det nok tære litt på forholdet deres hvis det ikke forandrer seg når du har født. Lykke til!!
Coolbela Skrevet 26. mai 2007 #15 Skrevet 26. mai 2007 Jeg gidder ikke ha sex med mannen min. Rett og slett gidder ikke. Det er ikke noe ved ham som tenner meg.Han er ikke fnugg av sexy heller, og eier ikke humor.Dessuten, når man ser på nyhetene, så er det helt UTOOOLIG mange mannfolk som er seksulle avvikere. De kidnapper, voldtar, bruker barn, lurer og lokker barn med godteri...Nei, de skulle vært kastrert hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #16 Skrevet 26. mai 2007 Husk at dette kan være liks vanskelig for han som den gravide. I vårt tilfelle så er det stikk motsatt. det er han som er på driveren, og jeg som avviser. men i det siste har jeg tvingt meg litt til å si ja, bare for å få i gang saker og ting.. og litt fordi jeg er sinnsykt lei av survingen ha over at han ikke får noe..hehe
VinterSol+2 Skrevet 26. mai 2007 #17 Skrevet 26. mai 2007 her mangler det egentlig ikke på hverken lyst eller vilje hos noen av oss. men har fått beskjed om å ta det med ro -litt- til, fordi jeg får så harde kynnere etter sex, og jordmor var redd for for tidlig fødsel, så vi må holde oss i skinnet til vi har tippa uke 37... under to uker igjen nå!! selve sexen er ikke vondt, vi har funnet ut metoder å gjøre det på som er godt for begge, men etterpå blir det veldig vondt for meg, pga kynnerne, og det liker han ikke. men han tenner fremdeles veldig på meg da! Så jeg hjelper til litt så han får sitt innimellom, og ellers så klarer han seg selv, til vi får lov å hoppe på igjen! (hehe, vi har merket av 4/5 juni som "sette-i-gang-datoen" og vi gleder oss!!)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #18 Skrevet 26. mai 2007 Har ikkr hatt det på et par mnd nå, og det er ikke jeg som holder gjen. I begynnelsen synes jeg det var ekkelt å bli "avvist" av typen, men etter å ha fortalt hvordan jeg følte det fikk jeg vite grunnen til at han ikke hadde lyst. Og det er fordi han synes det blir rart når jeg har en liten en i magen som sparker og herjer..og fordi han tenker på det lille nurket, og da ikke blir kåt. Og det er jo en forklaring jeg jo bare skjønner veldig godt:) Men må si jeg gleder meg til en heftig omgang gjen. Vet det er mange som har sex for å sette i gang fødsel, men å ha sex uten å egentlig ha lyst, det gidder vi ikke. da får knerten heller komme to uker på overtid
Hva skjer'a?♂ Skrevet 27. mai 2007 #19 Skrevet 27. mai 2007 Vi har vært heldige og har sex som normalt 4-7 ganger i uka, har hatt det hele svangersapet( er 30 uker nå) og håper å fortsette med det:-) Jeg merker ikke så mye til graviditeten bortsett fra sparkingen og litt vektøkning, det er alltid veldig rolig i magen når vi har sex. Jeg er mer bekymret for tiden etter fødselen egentlig...da blir det jo uansett et langt opphold.
minime<3 in belly Skrevet 27. mai 2007 #20 Skrevet 27. mai 2007 Vi har hatt normalt sex liv gjennom hele svangerskapet. Nå har vi 7 uker igjen og jeg og kjæresten min snakker masse om det. Kjæresten min er kjempefornøyd med at vi har klart å ha sex så langt i svangerskapet så han sier at om det stopper opp for en stund nå så er jo det helt naturlig. Men foreløpig har jeg ikke smerter rundt sex og samleie og jeg har også store behov om dagen... Unormalt nye egentlig... Så vi har i hvertfall sex 3 ganger i uka.
esperanza33 Skrevet 27. mai 2007 #21 Skrevet 27. mai 2007 Hadde vel noralt i 1 trimester, vel mer enn vanlig, dabbet litt av med hele lysten for meg i 2 tri, men nå i 3 tri, er jeg VELDIG kåt, men ikke typen, våkna en morgen, kåt, spurte typen rett ut om han ikke var kåt i det hele tatt lenger(skjønner han jo, jeg er jo temmelig stor) "nei i grunn ikke svarte han" jeg sa at jeg var mer kåt nå enn jeg hadde vært på lenge, men at når jeg var kåt nå ble jeg bare drittdårlig hummør, tror han tok hintet, senere når jeg tok meg en liten lur, kom han luskende inn til meg, og etter det har vi hatt litt mer sex..:-)
jentebabymom Skrevet 27. mai 2007 #22 Skrevet 27. mai 2007 nei sex er det ganske slutt på nå...vil men får det ikke til. når jeg hører ordet sex er det som ørken har tatt over kroppen min....er ikke morsomt å ha sex når det bare gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #23 Skrevet 27. mai 2007 akkuart nå gjør det så grenseløst VONDT prøver meg stadig med det er helt j.... Gir han en hånd av og til eneste jeg kan stille opp med. Han har heldigvis forståelse for mitt problem. Han vil ikke jeg skal ha vondt... og nei... en tube med krem hjelper ikke
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 27. mai 2007 #24 Skrevet 27. mai 2007 Vi har sex mer eller mindre hver dag, fikk forbud om sex da jeg var 5uker på vei pga blødninger osv, så da skulle vi vente til jeg var 12uker... Stakkars stakkars sambo da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå