Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Var på ultralyd sist uke, og legen sjekket modingen.. jeg mente at han nevnte at han kunne kjenne hode når han gravde meg der nede, kan det stemme eller må jeg ha hørt feil?? er det mulig for meg å kjenne hode ? TAKKER for svar- begynner å bli desperat og fødeklar her :/
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 gravde der nede..? mener du oppi skjeden mot livmormunnen? hvis han kunne kjenne hodet der så må du vel ha åpning på noen cm da....men det er jo mulig også å kjenne hodet til den lille på utsiden av magen, ned mot bekkenet. jeg kan kjenne det ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Legen stappet en fing eller to i kjeden ja, så sa han at hodet hadde festet seg og jeg mener at han kunne kjenne hodet.. han nevnte noe om hvor lang livmorhalsen var, men det husker jeg ikke. Jeg har ingen cm åpning ennå...
-spent- Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Da jeg var på sykehuset på sjekk, sjekket legen om jeg var moden. Det sa hun at jeg ikke var, men hun kjente hodet..hmmm..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 hørte vel feil jeg da. er helt blå på området, og vet absolutt ikke når man kan kjenne om man er moden. Men finner vel tidsnok utav det, termin nermer seg jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå