Lillegullet130707 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Er ikke dette litt tidlig...? Er 32+1 i dag... Trodde ikke magen sank før et par uker før fødsel jeg... Hm...
Mirakelungen Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Don`t worry, be happy,min sank også i uke 32, begynte å gjøre det i hvertfall:) hodet hadde også festet seg omtrent samtidig, har forsatt 18dager ti term, ungen ligger forsatt trygt i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå