stratosen_er mamma_ Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 nå har jeg mista for 2.gang og er temmelig oppgitt...men kommer ikke til å gi meg så lett... noen som kan se når det kommer til å funke her? jeg er født 13.04.83 han er født 13.09.79....
Sunze Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 JA du kommer til å bli mamma :-) Svangerskap som blir fullbårent til høsten.
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 altså jeg blir gravid til høsten???er det det du mener????hmm..har snart slutta å tro her
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 kan noen andre se her og??? vil høre flere meninger om dette...ble spådd en jente i januar og men den muligheten forsvant i SA for noen dager siden... og hvilket kjønn kommer vi til å få først?? må ha noe å håpe på....skjønner ikke at det går an å ha sånn uflaks...unner INGEN andre d..vertfall..
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 jeg får opp at du vil få barn i løven....(august)....så da passer det godt med sen høst (november)....får opp først jente så gutt.....men får også opp en del par kort på deg......de kan bety 2 barn samtidig eller rett og slett at forholdet til mannen din blir sterkere.....for eks at dere gifter dere el dersom dere ikke allerede er det....( gutten dukker opp i jordtegn....jenta i ildtegn, så i utgangspungtet regner jeg med de kommer i to forsendelser....jente først....) lykke til.... ps spurte ikke når du ble gravid....kun når du ville få barn...
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 jeg ville gjerne vite når jeg ble gravid også ser du kun 2 barn på meg eller kommer jeg til å få flere? hva vil d si med ildtegn og jordtegn hva kjennetegner d?? jeg og mannen min er allerede gift, men mulig at forholdet kommer til å bli enda bedre:) tusen takk for at du ville spå meg...er en stund til november da...men kroppen trenger kanskje å få roe seg...(jeg og) har alltid trodd på at jeg kommer til å få jente først...og så gutt så det passer nok bra:)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 ildtegn er løve, vær og skytte jordtegn er steinbukk, jomfru og tyr... fikk opp løve på deg....i form av kort nr 8 (styrke)...som ofte indikerer august..... barna....en jente i ildtegn passer godt inn her siden løve er nettopp ildtegn.....(jentekortet kom før guttekortet etter hva jeg husker...) ja fikk opp ei jenet og en gutt...om du får flere vet jeg ikke....sier bare det kortene kommer opp med....og ser på måten de innbyrdes bekrefter hverandre og henger sammen symbolsk og logisk.... lykke til...
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2007 ¨så det KAN hende at jeg får en jente i væren da??jeg tenker liksom på viss jeg blir gravid igjen nå med en gang så kan jeg jo bli litt redd for at det kan gå galt igjen...så at det var løve som kom opp ja...hmmm..spennende dette her... vertfall bra at jeg blir mamma en gang...gleder meg så veldig til det:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2007 hmmm skal tro om jeg er gravid nå????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå