Neetamor-mednyspire Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 babyen min har sluttet å sparke.. har kjent han sparke i mange uker no.. men no siste uken kjenner jeg ikke noe..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 hm...hvor langt er du på vei da?
Sommerfugl78 Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Synes du skal ringe lege/jordmor slik at du kan få bli undersøkt. Håper alt er bra likevel.
betty74 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Prøv å spis noe søtt, hvis fremdeles ikke reaksjon ring sykehuset for en sjekk. Tror ikke man må kjenne liv hver eneste dag før uke 27.. Lykke til!
Tpop Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Om du ikke kjenner bebisen en dag eller to så er det normalt før uke 28.Jeg ringte legevakten og de var snille å lot meg komme å finne fosterlyden en dag jeg ikke hadde kjent den lille, selv om de ikke måtte da jeg bare var22 uker.
22.12.2009 Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Alt er nok sikkert bra med den lille, men jeg ville da for sikkerhetsskyld ringt JM/lege for å få det undersøkt så du kan bli litt roligere av det og slippe å bekymre deg for det. Men det med å spise noe søtt som blir skrevet her er nok en god ide.
"husmor"med lille Nora Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 hei, dette har skjedd med meg, eg ringte JM og sa hva som har skjedd.. eg var til UL idag og alt var fint;) den lille hadde bare snudd seg. men ring for sikkerthets skyld;) det er sikkert ikke noe å være redd for:)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 jeg hadde gått et døgn uten å kjenne liv da jeg var 22+6, da villle JM ha meg inn på kontroll, sånn tilfelle. fikk ultralyd og greier! Men alt sto bra til da... men de er nok forskjellig på det fra sykehus til sykehus...
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 ojda..... du burde sporenstreks dra inn til fødeavdelingen for undersøkelse! Håper det går bra med deg og babyen da....?
Propellmamma til 2 Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Når du er så langt på vei skal du ringe direkte til sykehuset. Men som flere skriver trenger du ikke kjenne liv hver dag før uke 28. Men jeg hadde ringt for sikkerhets skyld. Jeg er selv i uke 22 og kjenner ikke spark hver dag, men hikking eller et eller annet livstegn er det.
Neetamor-mednyspire Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2007 er i uke 20, men er min andre-så har kjent liv i noen uker nå-fordi jeg vet hvordan dette kjennes ut.. men nå siste uken har det ikke vært noe tegn til liv.. skal heldigvis til jordmor tirsdag morgen- så da får jeg vite om alt er som det skal være..
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Synes definitivt ikke at du skal vente til tirsdag. Er du urolig så oppsök en lege i dag! Det er bedre å sjekke 10 ganger for mye en 1 gang for lite!!
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2007 har vært noen utroli lange dager ja.. men er på ferie så har ikke vært lett å få kommet inn å få sjekket det noen steder... alt skal jo være så utroli tungvint!! men i morra den dag får jeg endelig vite..
velsignet med to Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Lykke til i morgen da, krysser fingrene for at alt er bra med babyen din
mother to be :) Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Neetamor, du må si fra hvordan det går da! Lykke til i morgen:)
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. mai 2007 jepp det skal jeg! å tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå