kisso Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har akkurat kommet inn her på 3trimester nå og burde vært kjempeglad for å kommet så langt. Leser alle som synes det har gått så fort og tenker ikke helt det samme. Jeg kommer nok sikkert til å savne selve graviditeten når jeg har født men akkurat nå er jeg veldig lei. Jeg er andregangsfødende så når det er sagt synes jeg merkelig nok at denne gang har det vært mer spennende å kjenne etter liv og lignende... Grunnen til at jeg er lei er vel fordi jeg føler meg ikke bra..har vært sykemeldt nå for bekkenløsning i over en måned og kommer nok ikke tilbake i jobb igjen heller. Burde vært glad for at jeg slipper å jobbe, godt med fri liksom, men nå begynner det å bli så veldig kjedelig. Det er liksom ingenting som er gøy, ingenting som gleder meg, alt er et ork.....også griner jeg veldig mye da hver gang når f.eks mannen min spør hvordan jeg har det,.... Syns det er helt forferdelig å grine hele tiden, men klarer ikke holde igjen. Ja ja det var nå det jeg hadde på hjertet, godt å syte litt lissom
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hei! Det er lov å være trist å lei av og til. Du skulle ha funnet noe å gjøre innenfor dine grenser som du syntes er kjekt. Jeg har bekkeløsning og har det ikke helt bra selv da jeg er en del kvalm. Men jeg går en liten tur hver dag (har vært litt streng med meg selv) var deppa i en periode og det har hjulpet. Ut hver dag, det er ikke alltid turen blir så lang, men litt bevegelse. Føler også til tider at nå kan hun snart komme, for det verker sånn. men biter tennene sammen, da jeg vet hvor godt hun har av noen uker til i magne min. Prøv å finne noe å gjøre på selv om du er gravid og sykemeldt. Jobben var et sted der du traff andre folk hver dag, men nå treffer du ingen av dem. Så kommer humøret seg fort. Hormoner har vi masse av, slipp dem sikkelig løs en dag du er aleine. få ut alt på en gang, det er lov til å lufte dem sikkelig av og til. Det er bedre å få det ut enn å holde det inne i seg.
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 lei ja, det er jeg også er i uke 33... trist annen hver dag . hadde ikke trodd jeg taklet det så dårlig som jeg gjør, savner liksom liksom livet mitt og kroppen min.ikke nok me det, en godnattsøvn eller litt mer sex uten at jeg tenker på andre ting å blir distrahert bort fra det..... matlei er jeg og! og om en person til sier at jeg har så fin og stor mage kveler jeg de....ser ut som en flodhest som vagger som en gås! tjohei god lørdag
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Ja føler vel det at jeg har det som deg ja, kjenner meg hvertfall igjen. Jeg ser også ut som en flodhest og alle liksom så fiin mage og sånn men jeg tror ikke helt på den. Eneste folk som snakker rett fra leveren er jo sånn gamle besteforeldre, bestefaren min sa jeg var blitt så fin å rund i ansiktet. Jeg taklet ikke den kommentaren så bra heller men det er i det minste sannheten... Og sex??? Tenker på det hele tiden men hver gang det blir noe ut av, så syns jeg ikke det er rare greiene likevel. Jeg drømmer om en romantisk mann men der har jeg tydeligvis gått på en stor smell enda så mye jeg hinter fram på. Syns vi fortjener en eller annen overaskelse en gang i blant, hadde hjelpt sånn på humøret. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå