Gå til innhold

Termin 3. feb :)


reseret

Anbefalte innlegg

Noen som har søkt om fødested? Når kan man egentlig gjøre det? Må man vente til legeskjekk i uke 8? Hvilket sykehus har bra rykte i Oslo. Første gang for meg, dette er kjemperart!! Og deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme termindato som deg!! :-)

 

Legen spør deg på første kontroll om du har noen ønsker om fødeplass, deretter søker han for deg. Jeg fødte på Ullevål sist, og det var bra. P.g.a komplikasjoner kom jeg desverre ikke på hotellet, men har hørt at det er bra. Tror Ullevål er eneste rundt her som har hotell å tilby....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer selv! Ønsker du deg til Ullevål igjen? Jeg har bestillt legetime neste uke, da er jeg bare 5 uker på vei. Tror du legen kan søke om fødested så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt idag og får også termin 3. februar. Kommer til å ta første legetime i Drammen (hvor jeg bor nå), men flytter til Stavanger i sommer.

Noen andre som har flyttet og byttet fastlege under svangerskapet?

Kan legen i Drammen søke om fødeplass for meg i Stavanger tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å søke på Ullevål igjen. Vet ikke når de søker fødeplass jeg, men tror de gjør det tidlig. Det er kamp om plassene vet jeg:-) Men nå håper jeg å kunne dra hjem så raskt som mulig etter fødselen. Synes det å ligge på barsel var helt pyton! Men når man er førstegangs er det nok best å ligge de dagene man kan... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...