1jente+1spire Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 de siste dagene har jeg vert plaget av at jeg er så svimmel om natten, måringen og en stund utover dagen... noen som vet hva det kan være? var på kontroll i går og bt og alt annet er fint... er i uke 38..
mamamaren Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Det har jeg også slitt med (er i uke 37)! Holdt på å gå i bakken i går, og da jeg lå på siden gikk verden slik rundt som den gjorde den gangen jeg sjekket balansen på sykehuset, og fikk vann sprutet rett på balansenerva i øret... Forferdelig! Ble bekymret, så jeg ringte føden for sikkerhetsskyld (første gang jeg har gjort det), men der mente de at om alt er fint ellers, trengte jeg ikke uroe meg... Men ville gjerne vite hva dette kommer av... Noen som har en idé?
Solskinnsjenta Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Ligger du på ryggen om natten? Det kan hende at knøttet ligger og klemmer på en av hovednervene i ryggen. Da blir du svimmel selv om du ligger (eller faktisk fordi du ligger...).
Trendy mams Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Hei ! For noen uker siden satt jeg på gulvet midt i butikken på Clas Ohlson. Var så svimmel å holdt på å svime av flere ganger...(flaut var det også )!! Lagen min sier det er normalt, noen ganger legger barnet seg slik at det presser mot blodtillførselen. Hjelper å legge seg over på venstre side til alt er over :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå