*1+1=2 små* Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Noen som har opplevd dette? sovna istad, og når jeg vokna, så voknet jeg av smerter nederst i ryggen på venstre side. Før dette hadde jeg problemer at jeg ble svimmel og hele ryggen/nakken spente seg... Er sikkert bare litt sliten, men bare lurer på om noen har noe slikt? Er ca 14 uker på vei:)
line_n & sara Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 hatt en del vondt nederst i ryggen, selv! (ligner veldig på mine mens smerter!) siden du også er anspent, ville jeg fått legen til å skrive en henvisning til fysioterapeut! jeg skal til min første time i beg av juni, egentlig for en stresshodepine, men skal nevne ryggen også! siden jeg har henvisning, og er gravid (og de jeg skal til har avtale m trygdekontoret) skal det i teorien være gratis..men må vell betale første time selv, siden det er de som sender inn søknaden videre til nav.. gleder meg til å bli gnudd og knadd på! han jeg skal til har visstnok lang erfaring med gravide!
*1+1=2 små* Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 har bare ikke opplevd dette før nå, er det noe som kom plutselig hos deg? Er øm i magen og ryggen lissom...jobber i posten så står mye og løfter osv. så ekke rart at jeg er litt sliten! Men skal klare dette hele sommeren:S Får se hva som skjer, takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå