Lillnita. Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Vil bare si at siden dette er noe jeg gjør gratis og på fritiden min kan det ta en stund før man får svar. Jeg bruker ca 20 min på disse gratis spåene, så det tar en stund å få gjort unna alle sammen. Har også endel som betaler for å bli spådd, og de går jo selvfølgelig foran i køen. Ville bare si fra slik at dere vet at jeg ikke har glemt dere. På disse spåene har jeg ikke tid til å se etter både kjærlighet, barn, jobb, og helse. Så på alle dere som lurer på mange ting, legger jeg rett og slett et generelt spå og ser hva som kommer opp der. Hadde også vært fint om dere kunne spesifisere spm litt mer. Slik at hvis dere feks har problemer i kjærlighets livet, kan spørre om hvordan kommer forholdet vårt til å utvikle seg, eller klarer vi oss gjennom problemene vi har. osv. Dette er fordi jeg stiller spm til kortene før jeg stokker og deler ut. Sist men ikke minst. Heretter ønsker jeg å få mailadressene deres slik st jeg kan svare dere pr mail i steden, da svaret blir mye mer oversiktlig der enn på pm. Så bare fortsett å send meg pm så tar jeg unna etter hvert som jeg har tid. OBS husk fødselsdato, og gjerne fornavn. Ha en riktig god helg alle sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå