Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 I dag er jeg 28 + 1 på veg. Jeg har termin 20 august og skal føde på Ahus,synes tida frem til nå har gått litt sakte - men nå fremover skal jeg jobbe ut juni for så å ha ferie og permisjon - da skal jeg nyte fri, sommer og sol:)Jeg har to barn på 7 og 10 år. Ha en god pinse og sommertid fremover:) Lykke til videre alle sammen:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer! Håper tiden her inne i 3.tri går like fort for deg som det har gjort for meg. Det er jo sommer i vente, så da kommer det nok til å gå fort, skal du se.
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Velkommen hit! Snart er vi ferdige for denne gang! Lykke til videre!
Mirakelungen Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Takk for det, håper du også får en fin pinse sommertid:) Og velkommen skal du være, koselig:)
Solskinnsjenta Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer og velkommen hit =) Nå er det bare innspurten igjen...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå