Gå til innhold

trolltussa73


Anbefalte innlegg

Skrevet

angående den kort konkurransen...

Det er bare lov å bruke de matrialene du har sendt oss ikke sant ?

Kan du sende meg pm med mail adr din sånn at jeg kan maile deg resultatet :o)

Trenger kontonummeret ditt også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendt deg pm.

 

Det er kun lov å bruke tilsendte materialer ja. Litt av moroa er jo at de andre kjenner igjen alt som er brukt, og kanskje får noen nye idéer når de ulike resultatene legges ut.

Skrevet

Ja var det jeg trodde å håpet for alle mine hobby ting er jo pakket bort :(

SÅ nå har jeg vært i byen å kjøpt sånn hobby tape så får jeg håpe det greier seg med det ;o)

Skrevet

Er det satt noen frist for innsending av kortet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...