snuppelure 74 Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 angående den kort konkurransen... Det er bare lov å bruke de matrialene du har sendt oss ikke sant ? Kan du sende meg pm med mail adr din sånn at jeg kan maile deg resultatet ) Trenger kontonummeret ditt også )
Trollet73 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Sendt deg pm. Det er kun lov å bruke tilsendte materialer ja. Litt av moroa er jo at de andre kjenner igjen alt som er brukt, og kanskje får noen nye idéer når de ulike resultatene legges ut.
snuppelure 74 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 Ja var det jeg trodde å håpet for alle mine hobby ting er jo pakket bort SÅ nå har jeg vært i byen å kjøpt sånn hobby tape så får jeg håpe det greier seg med det ;o)
snuppelure 74 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2007 Er det satt noen frist for innsending av kortet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå