Gå til innhold

Første kveld ute for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått tatt en kveld ute med venninner og det var virkelig deilig. Vi fikk tatt hudpleie og så ut på middag. Ble faktisk ganske lenge ut, lengre enn jeg trodde jeg skulle tørre. Og det var fint å høre at det faktisk gikk bra uten meg her hjemme...hehe. Jeg er visst ikke uunværelig allikevel..hmm

Erica tok flaske og spiste masse, laget en stor bæsjebleie og sovnet søtt helt uten at mamma var tilstede. Herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh høres skikkelig fint ut, så bra at du fikk tatt deg en tur ut med jentene. Man trenger litt sånne kvelder også. Godt å høre at det gikk fint med mann og barn i mellomtiden :-)

Snart skal jeg få en kveld ute igjen, blir nok lettere for stakkars pappaen nå som Mia ikke har kolikk lengre. Stakkars mann ble jo vettaskremt sist hehe.

Skrevet

Oh, jeg vil jeg også! Har enda ikke hatt en kveld ute. Vi kommer til å prøve litt mer iherdig på flaska. Noen ganger går det helt greit, andre ganger skjærer det seg. Jeg kan jo bare ta med en lettøl, musikk på mobilen og ha alenefest i bakgården, så kan vi se hvordan det går når disse to gutta mine er hjemme alene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...