Gå til innhold

Noe er på gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men hva? Da jeg sto opp i dag, kom det en rar liten sprakelyd, og så kom det en god del beigefarget (sorry) slim/vann i truseinnlegget... Skal til føden for kontroll i dag da, jeg ringte, for sikkerhets skyld. Hun sa at det kunne være vannavgang.. Jeg synes dette var annerledes enn med storesøster, der det faktisk var et splosj uten farge og mer sildring etterpå...

Krysser fingrene for at jeg slipper 11 dager over termin denne gangen i alle fall =))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=) Rart hvor glad og forventningsfull man kan bli av blod og slim, liksom hahaha

ikke noe smerter ennå da, bare svake mensmurringer

Skrevet

men da skjer det ihvertfall noe!

hvor mange dager har du igjen til termin?

jeg har 20 og venter to, så egentlig burde de ha kommet nå!!

prøver meg på lakserolje nå, men det ser ikke ut til å hjelpe...

Skrevet

bare to dager igjen til termin...

OJ, tvillingene skulle ha kommet nå, ja =)) De koser seg tydeligvis...har JM/lege sagt noe på føden?

Skrevet

Så spennende da!!! Håper det er noe på gang for din del. :)) *krysser fingrene* La oss få oppdatering etterhvert,da. :) Lykke til!!

Skrevet

Takktakk =) Er tilbake fra kontroll nå, og det var ikke tegn til vannavgang sånn som det var nå..UL viste godt med fostervann osv

Det kunne være tegningsblødning, så jeg kan jo stå for overskriften =) De kunne ta feil også, så ikke nøle med å komme tilbake, sa de. Da er det bare å smøre seg med tålmodighetskremen.. *sukker tungt og tar på seg ventehatten*... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...