Gå til innhold

Hatt kynnere i over 1 time nå, normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28. Hatt konstante kynnere (det jeg tror er kynnere...) i over 1 time nå... er dette normalt? Magen snurper seg sammen, blir hard og jeg kjenner et ubehag ned i bekkenet, nesten som svake menssmerter...og har litt ubehag i korsryggen. Er det normalt at det varer så lenge? Redd for at det kan være noe galt... Ikke helt sikker på hvordan man kjenner forskjellen på kynnere og rier...

Og jeg som skal på jobb om noen timer... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forksjellen på kynnre og rier er at rier er regelmessige, kommer med nøyaktige mellomrom. Dersom de er vonde ville jeg prøvd å slappe av så godt du kan, legg den ned og pust ut.

Kankje ikke lurt å kave seg på jobb? Det kan gå over i modningsrier, noe som jo ikke er så bra så tidli....

Skrevet

Takk for svar! Nå har det holdt på i 2 timer... Skal ringe jobben og høre om de kan prøve å skaffe noen andre til å jobbe for meg... Redd for å fremskynde noe...

Skrevet

Ja gjør det! Ta det helt roligt, og ring føden dersom det blit mer "tak" i de :) Kanskje greit med en sykemelding så du får slappet litt av?!

Skrevet

Ringte føden....de ønsket at jeg skulle komme for en sjekk.. Kynnerne holdt på i over 5 timer i strekk, men roet seg etter hvert. Det var heldigvis ikke noe tegn på for tidlig fødsel, men jeg fikk sykemelding og beskjed om å ta det rolig.. Alt var bra med den lille! :-) Så mor er lettet :-) Verre med jobben, de ringte og maste om ikke jeg kunne komme likevel, fordi de ikke fikk tak i folk...men jeg sa det ikke var mulig. Ingenting er viktigere enn den lille... ! Men ikke gøy å ha dårlig samvittighet pga jobben heller...

Skrevet

jeg hadde aldri fått dårlig samvittighet når det er snakk om det beste for barnet mitt. dårlig gjort av dem å spørre om du kan komme alikavel på jobb hvis du fortalte hvordan det lå ann med magen og kynnerne.sjefen din er mann regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...