Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Har kosa litt med mannen på morran, og fikk en skikkelig kynner (e 18 uker nå). Nå i ettetid har jeg fått skikkelig vondt i høyre side av magen, sånn stikninger på en måte. Bare lurer på om noen andre har opplevd det samme...vil helst kke ringe noen sted og virke hysterisk bare fordi jeg har litt vondt i magen.
Mamma til snart 4 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 jeg har det. vet ikke om det er det samme, men av og til kjenner jeg noen stikkninger som varer i sekunder, spurte jm, hun sa det var nok livmoren som strekker seg=) vi må tåle litt stikk, svangerskap er ikke smertefritt=)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Det ga seg nå, så jeg tror kanskje det er sånne strekkesmerter i lysken jeg hadde:) Masse spark her:)
Mamma til snart 4 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 ja det er ikke lett å vite, selv vil jeg ikka ha noen stikkninger blir bekymret for alt vettu, sjøl om det er helt uskyldig;) jeg kjenner ikke spark så veldig godt ennå, håper de kommer snart hos meg o=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå