Gå til innhold

noen ord til dere jenter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjære jenter

her går vi å venter.

 

bekymret har vi fleste en eller flere ganger vert,

og mye av andres visdom man har lært.

 

ikke alltid har kroppen gått i slag med humøret,

hormonelle spenninger de andre får høre.

 

jeg, vi burde være stolte over oss selv.

her hvor vi går å ruger morgen til kveld.

 

hvem sa vell at dette kom til ¨å bli bare enkelt og en lett prosses,

når ingen har garanti for full sukses.

 

man har et ansvar som en kommende mor,

der inne i magen hvor babyen bor.

 

man ofrer seg selv for noe fantastisk man har i vente,

et levend menneske ,

gutt eller jente?

 

tiden har lært med så mange tårer,

og mange har måtte stått alene å tatt tak på sine årer.

 

kjære jenter gratulerer og lykke til med den nye tilværelsen som kommer i vente,

så venter vi alle her inne så spennte!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant, så sant! Vi er flinke! ;-b Lykke til, jenter!

Skrevet

Tusen takk for fine ord!!!

 

Masse lykke til du også :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...