jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 kjære jenter her går vi å venter. bekymret har vi fleste en eller flere ganger vert, og mye av andres visdom man har lært. ikke alltid har kroppen gått i slag med humøret, hormonelle spenninger de andre får høre. jeg, vi burde være stolte over oss selv. her hvor vi går å ruger morgen til kveld. hvem sa vell at dette kom til ¨å bli bare enkelt og en lett prosses, når ingen har garanti for full sukses. man har et ansvar som en kommende mor, der inne i magen hvor babyen bor. man ofrer seg selv for noe fantastisk man har i vente, et levend menneske , gutt eller jente? tiden har lært med så mange tårer, og mange har måtte stått alene å tatt tak på sine årer. kjære jenter gratulerer og lykke til med den nye tilværelsen som kommer i vente, så venter vi alle her inne så spennte!
mamamaren Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Så sant, så sant! Vi er flinke! ;-b Lykke til, jenter!
Alba44 Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Tusen takk for fine ord!!! Masse lykke til du også ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå