Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Noen som har erfaring med denne vognen? Syns den ser ut som en god vogn, men er ikke helt sikker. Blir 24 mnd. imellom mine to små.
Glede! Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Har ett vennepar som kjøpte denne vognen. Men, fremhjulene falt av flere ganger, og det er visst ett problem med disse vognene sa forhandleren (ny vogn, altså litt startvansker) Venneparet byttet ut vognen etter bare en måned, pga dette og at det var veldig trangt til ungene. Bred vogn, men allikevel liten plass...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har emmaljunga cerrox og mine hjul har aldri falt av. Vognen er faktisk ganske smal til å være tvillingvogn. Hadde en softbag til minsten. Begge ryggene kan legges ned. Har vært super fornøyd med vogna jeg. Kjekt å komme seg ut på tur selv om man har to små barn. Du kan få kjøpe den vist du vil;-) Kjenner flere som har slik til søskenvogn og er veldig fornøyde. Jeg selger den nå fordi dem har blitt så store at jeg har kjøpt en lett og liten tralle. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå