mamamaren Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Jeg våkna i dag, og (endelig) gikk et opp for meg at min kjære har vært fantastisk gjennom svangerskpet! Igjen begynte jeg å lure på hva jeg skulle kjøpe til ham som pappagave. Jeg har tidligere tenkt på å kjøpe et verktøyskrin (noe han har lyst på og trenger), men så, i dag, kom jeg på at han er skikkelig fotballfan, og elsker Lillestrøm. Han har i tillegg familie der borte, så å kjøpe to billetter til en kamp om et års tid (?) ville kanskje ikke være så dumt? Men slike ting koster sikkert masse? Er det noen som vet hvor mye det kan koste? Og når billetter så langt frem i tid blir lagt ut? Hva synes dere? Er det en dum gave?
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 det hørtes ut som en fin gave.gå for den du!
mamamaren Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 Det gjorde godt å høre! Takk! Tror jeg skal ta en telefon til onkelen hans som er Lillestrømfan selv. Han bor der borte også, så kanskje jeg kan alliere meg med ham? gruble videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå