Babygull Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Hei! Noen som har vært på ultralyd hos Kari Utne. Har hun 3d? Pris?
liljamin Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 hei! jeg har vært to ganger hos kari utne. det koster 500 kroner for hver gang. har ikke tatt 3D hos henne, tror ikke at hun har det.du kan jo spørre henne:) lykke til! Hun er veldig kjekk:)
ruffen Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Hei! Kari Utne har nok ikke 3D. De har på sykehuset, men tror bare det er ett apparat, og at det er litt tilfeldig hvem som får. Men det finnes private jordmødre/klinikker i Stavanger som har 3D. Kan bare skrive under på det lijamin sa, Kari er veldig flink! Har alltid god tid og er aldri stressa. Lykke til.
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Må bare signere jeg også, på at hun er veldig grei! Hvis det er noe spes. stiller hun opp på timen hvis hun har anledning, det hadde jeg aldri venta. Men ble bitelitt skuffa av UL-bildene, synes de ble ganske uklare (Var hos henne istedet for på SUS for å ta den uke-18 ultralyden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå