Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Sitter her og er moden og klar og har modningsrier men blir liksom ikke noe mer... Noen tips til hvordan få de ordentlige riene til å komme istedetfor modningsrienen?? Tenkte å kjøpe sånn lakrisrotte som jeg ser mange her sier fungerer... Noen andre tips??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 denne tråden støtter jeg med fulle!!! her må vi samle ALLE tips og kjerringråd!!! fikk høre at å knipe med tommel og pekefinger på punktet mellom tommel og pekefinger (på andre hånden da) skulle hjelpe har prøvd det, og jaggu har det gitt meg flere kynnere( av og til kjenner jeg kynnerene begynner med en gang jeg starter å trykke) ellers må mannen min rulle på brystvortene mine hver kveld (synest det er dødsdeilig) og det hjelper visst også har jeg hørt en venninde av meg som er aromaterapaut mener at å massere anklene skal ha effekt (har ikke prøvd enda) nå VIL jeg ha rier!!!! har to cm åpning og er moden ifølge jm, så da er det vel rette tidspunkt å prøve kjerringrådene???
MillaMia Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Hehe, jeg fikk et tips her om dagen som hørtes ganske så ufarlig ut. Bitter Lemon. Det inneholder et stoff som ble brukt som abortmiddel i gamle dager (husker ikke hva det stoffet het), og det er flere som har fått satt igang riene med det. Verdt å prøve ihvertfall;=) Jeg skal ha keisersnitt selv og må knipe igjen til 1.juni, men hadde jeg vært i en annen båt hadde jeg garantert drukket masse av det nå!!!
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Prøv å kjør på biltur med masse homper i...det gjort eg å neste dag var ungen ute=D
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 det stoffet heter Kinin og smaker bare grusomt. jeg kjøpte meg en halv liter med schweppes bitter lemon i går og trøkka i meg et glass. jeg syns jeg fikk litt kraftigere kynnere og litt tak i ryggen i natt.. men jeg tror man må drikke ganske mye hvis det skal sette i gang noe.. =)
Marolla Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 * Rie kake Skal ha en effekt pga. at ingrediensene setter i gang tarmsystemet, som dermed kan stimulere livmoren til å lage rier. Hvis den ikke virker så er ventetiden i alle fall gått med litt fortere. Oppskriften på Rie-kake 4 egg 1 dl sukker 300 g margarin/smør 230 g mel 300 g mørk sjokolade 1 spsk. kakao 200 g kokosmel 1 håndfuld rosiner 1.5 dl sterk kaffe (Nescafé er velegnet) 1 spsk. bakepulver Rør smør og sukker til en fin masse, tilsett 1 egg av gangen sammen med en spiseskje mel. Tilsett resten av melet, hvor kakaoen og bakepulveret er iblandet. Smelt halvparten av sjokoladen i kaffen, rør kokosmel i deigen sammen med den smeltede sjokoladen/kaffen. Til sidst røres rosinene i. Kaken bakes i en rund springform, ca. 1 time ved 180 grader (160 varmluft) . La kaken avkjøle. Smelt resten av sjokoladen og pynt kaken med det. Kan fryses og brukes til gjester på barselsvisitt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 leste at bio-gladin skal vere stimulerende også samt bringebærbladkapsler (men det er jo viden kjendt her på bim) idag har jeg spist kanel blandet med vann- var ikke sååååååå jævlig som jeg hadde trodd, men deilig var det ikke har også skaffet meg bio-gladin og kjørt litt på humpete veier- det var deilig- kjendte det presset på nedover og herlig var det!! så blir det sæd-sanking i kveld:))) hehehe:)) føler meg som den manne-misbrukeren- er ute etter en ting liksom ) nå mååååå jeg bare få fart på sakene- men er stygt redd for at jeg er på vei inn i fella som så mange andre før meg som har fått konstantert modning: inbiller meg at jeg kan fremkynde fødselen med å stresse på med kjerringråd plutselig... jajaja... time will show
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 Trenger flere tips!!! Kroppen min lurer meg hver kveld her nå....er moden, slimer og har hatt åpning i noen dager nå. MEN skjer det noe? selvfølgelig ikke...hmmmpf Jeg har igår truet i meg grøt med masse kanel, massert brystvorter, drikker BBB-te og spiser BBB-kapsler. Har i dag vært med veninnen min på humpete kjøretur med hest og vogn. har å kjøpt inn lakrisrot-te, hva kan jeg gjøre mere da? holder på å tørna helt sprø snart ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå