Gå til innhold

klør som bare det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er farlig? eller tegn på svangerskapssykd.? klør som en gal på begge knærne og lårene..for en stund siden klødde jeg som en gal på høyre overarm, men det ga seg etter noen dager..tok det opp med jordmor, men hun sa at det var helt normalt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke farligt.Mangen får svangerskapskløe.Veninna mi holdt på å klø seg i hel.Det var ekstremt med ho.Ikkje bruk parfymerert såpe ol.Søk på nettet om det så finner du ut meir om ka`du skal gjera.Smør deg godt at ikkje du går med tørr hud i tillegg.Legg deg i badekaret om du har det.Lindrer også.Skal sende veninna mi ei melding om kva ho gjorde så skal eg skrive til deg igjen:)

Skrevet

Fekk raskt svar fra ho.Ho var på apoteket og kjøpte verdens beste bodylotion som ho skriv:)Ei pumpeflaske som heiter A-DERMA.Den var ganske dyr skriv ho,men varte lenge.Tok all kløen hennes på nokre få dager.Lykke til

Skrevet

ja den e bra.har eksem og bruker den.

Skrevet

Si ifra til jm på kontroll, før i gamle dager ble kløen sett på som et tegn på at barnet var stressa.. Dette er så vidt jeg vet fjernet som tegn nå, men du kan nevne det til jm likevel.

Skrevet

si ifra til jordmor ja. Jegh var inne på føden til ekstra sjekk her ei natt på grunn av mistanke om svangerskapsforgiftning. Legen la merke til at jeg klødde en del på hendene og ville derfor ta noen ekstra blodprøver av meg for å kontrollere at lever og galle fungerte som det skulle...... bare et lite tips altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...