Gå til innhold

Bittesmå blødninger - vanlig eller farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å lete tilbake for å se om det har vært lignende spørsmål - men finner ikke helt ut av det. Er i uke 22 og har tre ganger de siste 3 uker opplevd at det er litt blod som kommer fra skjeden når jeg har vært på toalettet (nr 2) :) alle gangene i forbindelse med litt urolig mage. kjenner godt med liv fra min lille krabat hver dag. bør jeg bekymre meg - gå til legen? hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig er det bare en blodkar som brast. Derimot ville jeg ha forhört meg med legen min! Det står ihvertfall i min "gravidbibel" at man alltid skal kontakte lege om man blör i svangerskapet!!

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med lege, jeg har selv hatt to blødninger i svangerskapet. En kraftig og en liten, i begge tilfeller var alt i orden men er glad jeg fikk sjekket det:)

Skrevet

min venninne ringte om dette, det hun fikk som svar var at slimhinnene er veldig bløte å skjøre nå og blør derfor veldig lett, så lenge en ikke blør ut mer enn 3 bind etter hverandre, da ska en lege kontaktes. .

Skrevet

Jeg hadde små blødniner (noen dråper). Jordmor sendte meg til tidlig UL i uke 15 og da fant legen ut at jeg blødde litt fra livmorhalsen men ikke noe farlig.

Jeg er i hvert fall blitt roligere og stresser ikke hvis jeg ser en dråper med blod. Men jeg er glad jeg fikk sjekket det opp.

På legevakta sa de til meg så lenge det er litt friskt blod og ikke noe mens smerter så var det ikke farlig.

LYKKE TIL

Skrevet

samme problemet her, blør litt innimellom ved toalettbesøk, ringte legevakta første gang sånn for sikkerhets skyld og har fått pratet med jordmor om det. Det er kun for at blodkarene er sjøre. Så lenge man ikke har vondt og du kjenner at krabaten er aktiv og blødningen ikke er stor er alt i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...