Gå til innhold

vekt, vekt,vekt..samme sm 3 tri.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

uke 38..kor mye har dere lagt på dere..og er dere fornøyd elle missfornyd med det..hehe

 

har selv lagt på meg ca 10 kg og syns det ikke er så mye..er veldig fornøyd..

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3kg? er det mulig.. ikke vondt ment men hvor er barna (siden det står tvillinger) og ikke minst morkake, livmor, fostervann osv.. når du er i uke 37+ veier bare barnet ca.2,5kg.. du har tvillinger så la oss si 4kg.. også har du vekt på morkake, livmor og fostervann.. du burde ihvertfall ha lagt på deg 6kg.. minst... selv er jeg godt fornøyd med mine 12 kg. legen min sier det er en fin vekt og hun sier at nå mot sluttet er det stortsett bare vekten til barnet som øker.. så er fornøyd jeg. bekymrer meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dagar kvar och en viktökning på 13,5 kg. Men jag är fortfarande glad för det är endast magen som har växt..(möjligtvis något gram på höften oxå, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg veide 83 når jeg ble gravid (rimelig stor ja)

gikk ned nesten 10 kg, og har gått opp igjen sakte men sikkert.

legen og jordmora er godt fornøyd pga jeg var så stor fra før, og barna er store og fine. veier ca 2500 g hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 37+3 og har gått opp 12kg er ganske fornøyd med det. har fått litt vann i kroppen nå, men det går jo bort ganske raskt etter fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 jeg har gått opp hele 20 kg!! Veide knapt 60 kg før jeg ble gravid..men nå er det andre boller! Har ødem på 2-3..men allikevell...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38.. lagt på meg 7 kilo..

 

fornøyd med at jeg ikke har lagt på meg mer,.. emn skjønner det ikke helt,... føler meg diger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39.. har lagt på meg ca 16 kg... men det er de siste ukene nå som har tatt på.. hehe... det er godt med godteri.. huff.

Men bare litt til igjen nå så er det full trimmings..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ganske kraftig (75 kg) da jeg ble gravid, men er 37+6 i dag og allerede gått opp 20 kg allikevel. Plagsomt m/vann i kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lagt på meg ca.10 kilo og er fornøyd med det. La på meg nesten 20 kilo i forrige svangerskap og har merket stor forskjell nå når jeg ikke har vært så tung. Er 77 kg nå. Gikk fort tilbake til normalvekt etter sist fødsel. Var ute og trilla tur med vogn og hund ofte og det ga resultater. Gleder meg til å komme igang med trillinga med denne babyen også- når bare jeg får fødselen overstått...:) Er i uke 38 nå så det nærmer seg jo. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg 16kg har termin om 11dager, er litt misfornøyd ja, kommer til å slite med å gå ned etter fødselen, har fått dobbel hake også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 og lagt på meg nærmere 17 kg, ikke fornøyd men har det går greit. Jeg har to fra før og la på meg hele 36 kilo med første mann og hele 26 med nr 2, har gått ned alt sammen igjen kort tid etter med begge to og fått helt flat mage, håper det blir like greit denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 39 og gikk opp 20 kg... jaja... tror ikke jeg kan skylde på vann i kroppen.... kanskje det er bare at jeg spiser hva jeg vil og når jeg vil... var ikke kvalm så lenge heller under svangerskapet. Men jeg var ganske tynn før jeg ble gravid, veide 53 kg og er 168 cm... kanskje det har noe å si også. Jeg skal i hverfall gjøre alt mulig for å få kroppen min tilbake, men ikke før babyen er ute. :) Det går sikkert bra... tar bare tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fem dager til termin, og har gått opp 8,5 kg. UL for en uke siden regnet ut at babyen var ca 3 kg. Jordmor mente den ville bli ca 3,4 kg ved fødsel. Det er nøyaktig den samme vekten som vår første, selv om jeg da gikk opp 16 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin for en uke siden, og har lagt på meg ca 11-12 kg. Fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...