Rose69 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Skal du lage selv? Panduro hobby har mye stæsj. Eller om du mente foto:jeg bestilte hos www.japanphoto.no Rimelige og flotte bilder!Du velger tekst,farge og bilde selv.Last opp fra maskinen din.Du kan hente i butikken eller få de sendt hjem.Hvite konvolutter følger med i prisen.
Brokade Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg brukte fotoark i størrelse 13x18cm og brukte et program som følger med printeren. Jeg kunne legge inn bakgrunn.. alle mulige motiv og farger å velge mellom. La inn en søt ramme.. fantes også en drøss med forskjellige typer. Valgte en ramme med to bamser som holder i hver side. Inni rammen la jeg inn bilde av gutten min. La tilslutt tekst på toppen; takk for gaven ol. Veldig enkelt å bruke og ser virkelig proffesjonellt ut! Veldig gøy og personlig. Programmet heter photorecord og følgte med canon i9950. Pleier å følge med slikt til alle printere. Jeg lager kort til alle anledninger, takkekort, gratulasjoner, farsdag, morsdag ol. Veldig gøy! Fotoarkene kjøpte jeg på http://www.deal.no/produkt.cfm?id=53927
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Vi bestilte også på japan foto. 150 kr for 40 stk. Ble veldig fine. Var innom kortshop også. Mange fine der, men det ble jo rådyrt. Der måtte vi ut med over 800 kr for 40 kort. Det syntes vi var litt i meste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå