Gå til innhold

magen synker hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 31 dager igjen til termin og den siste uken har den detti laaaangt ned.... betyr det at det ikke er lenge igjen eller, kan prinsessen holde seg der til terminen??

Vi holder på å klargjøre leilighet og hadde vært kjekt om vi rakk å bli ferdige liksom....

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hodet fester seg som regelt når magen detter ned..betyr at det klargjør seg..men min snak i uke 33 og har enda ikke født..er i uke 37 nu

Skrevet

phuuu... ble litt lettet nå...... trenger litt mer tid :)

Skrevet

Min mage sank over natt for 2 uker siden. Jeg har tre uker igjen til termin, men kunne godt tenke meg å føde før den tid... ;) Jeg er flergangsfødende, men jm sa i går at hodet til ungen var "knapt festet", og jeg lurer litt på om det betyr at det kan skje noe snart, siden jeg er flergangs... Noen som vet?

Skrevet

de sier jo at hodet ikke en gang trenger å feste seg hos flergangs. så det kan vel bety at det ikke er lenge til :) har forresten hørt flere førstegangs si at det tok mellom 2-4 uker fra magen sank til de fødte.... håper knerten kommer om et par uker jeg... :) min sank for en uke siden.

Skrevet

Er førstegangsfødende og er 1 dag på overtid.ungen har ikkje begynt å feste seg.Lenge siden magen sank ned.I følge jordmor kan fødseln uansett starte kortid som helst.Er ikke hode festet og vatnet går,må ein legge seg ner m ein gang og ringe sykehuset og høyre kordan dei praktiserer det.Må ikkje gå oppreist og trakke rundt.Var viktigt sa jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...