Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager,men tror ikke anonym var ute etter å få kjeft og skjennepreken fra deg???

Så uhøflig du har svart, *rister på hodet*

Du virker hormonell du............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, greit det,MEN:

Har man barn så synes jeg man skal klare å ta seg av barna og ikke forvente at besteforeldrene skal stille opp.. Hu hørtes ut som en bortskjemt drittunge i innlegget sitt, Det virker jo som om hun ikke forstår at foreldrene(mora) er en person med egne interesser som vil gjøre noe selv også..! *Jeg er sur fordi mamma ikke gjør som JEG vil, derfor skal jeg furte og ikke besøke henne..* Voksent...?

Skrevet

hihihihi-da er jeg en bortskjemt drittunge også,burde skjerpe meg egentlig... ;-)

Jeg har selv hatt skole og eksamener nå,og min mor har hatt minsten min mellom sin egen jobb-så jeg bør vel være veldig takknemlig,...

Skrevet

Hei..

Den "bortskjemte drittungen" her...

Klart jeg skal ta meg av barna mine selv, og jeg har forventet svært lite av foreldrene mine med tanke på egne barn, men det hadde vært hyggelig om hjelpen kunne gått begge veier. Her stiller jeg gladelig opp for å hjelpe søsken og henne uansett hvor sliten jeg er for at hun skal på shopping etc. da har jeg vel lov til å forvente noe tilbake?

Kanskje ikke den modneste dagen i mitt liv, da innlegget ble skrevet men, det er alltid tre sider av samme sak; min, din og sannheten;-)

Jeg skal forøvrig "furte" noen dager til, og det med god samvittighet...!

Ha en god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...