*Milla74* Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Han har gått med store magesmerter i snart to døgn nå. Og da jeg ringte legevakta ville de ha han inn med en gang, og nå er han lagt inn... Bare det ikke er noe alvorlig! Plutselig haster der ikke så veldig for min del å føde nå, jeg vil jo gjerne ha en frisk mann først! Nå er jeg plutselig veldig glad for at det er to uker igjen til termin. Uff, jeg er litt satt ut her jeg nå.
MathildeC Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Huff da! Men det kan vaere saa mye det da. Selv har jeg hatt gallestein og det er f.eks veldig vondt men ikke alvorlig. Haaper han er bedre snart!!!!!
har fått lita pia Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 blindtarmen?? det skjedde med min mann...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Blindtarmen ja,d hadde min mann også-ble ganske så akutt dårlig,kastet opp og kom inn på sykehuset. Måtte vente kjempe lenge,da opererte de endelig tilslutt,og den var sprukket. Håper mannen din blir frisk fort...
*Milla74* Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 Vet ikke noe enda, jeg tror han skulle ned på røntgen allerede i kveld. Jeg tenkte på blindtarm jeg og, men skal det ikke være vondt bare på høyre side da? Og gallesten hvordan finner man ut at det er det? Ser de det på røntgen også?
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Mannen min hadde vondt i hele magen,så om d er blintarmen,fortalte legen at det kunne være vanskelig å lokalisere smerten og å finne ut om d var det. Hos min mann tok de kikkehullsoperasjon, men da de fant ut at den var sprukket,måtte de inn med vanlig snitt. Aner ikke om de ser at d er gallen med røntgen jeg...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 samboeren min fikk nyrestein å blintarmbetendelse på en gang...gjett om det va smertefullt..han krøllet seg på gulvet å kom seg ikke opp....dette går nåkk fint,han er i di beste hender:)men legen sa at nyrestein var som en fødsel så alle menn burde kansje få oppleve det så di vet hva vi går gjennom:)
*Milla74* Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Han hadde vondt i hele magen, så det var derfor jeg trodde at det ikke var blindtarm. Ja, ja han har lovt å ringe så snart han vet noe. Jeg får vel prøve å sove litt, storebror på 2 vokner uansett 06 i morra, så jeg må få slappet litt av. Tror nok at det blir en urolig natt på meg ,ja... Takker for svar, jenter!
*Milla74* Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2007 Ha-ha! Hvis det ikke er farlig så stemmer jeg for det! Han har jo tidvis hatt et innbilt svangerskap her sammen med meg, så da er det jo greit om han får med seg siste del av svangerskapet også... *fnis*
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 Du får oppdatere oss i mårrå da nellik... God natt-prøv å sov godt!!
minime<3 in belly Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 Får vel nesten håpe at det er blindtarmen i stede for galle.... Blindtarmen er jo bare å fjerne og komme hjem igjen... Men legningstiden er jo litt tid på da... Men galle er litt værre. Får egentlig håpe det bare er en sterk forstoppelse og at han kommer frisk tilbake til deg så fort som mulig. Lykke til:)
*Milla74* Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2007 Hei jenter! Takk for all omtanke. Jo, det har gått greit. Det var "bare" blindtarmen, og han ble operert i formiddag. Skal på sykehuset å besøke han om en times tid, når han vokner fra narkosen. Men sov 2 timer i natt, var så bekymret.... Men har sove litt nå da, storebror er hos svigers, heldigvis. Men, hvor lang tid blir han værede på sykehuset tro? Og hvordan er tiden etterpå? Tar det lang tid å komme seg etter et slikt inngrep?
mamamaren Skrevet 26. mai 2007 #15 Skrevet 26. mai 2007 Sakkars deg i natt, da! Det var jammen godt det var "så ufarlig". Håper han kommer seg fort, og at den lille klarer vente til far er i stand til å være med deg... Vet ikke hvordan det er med slike inngrep og rekreasjonstid?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 26. mai 2007 #16 Skrevet 26. mai 2007 Hei! har det ikke vært noen komplikasjoner i forbindelse med operasjonen eller det første døgnet/to etter kommer han nok fort hjem igjen. Så lenge han har kommet seg på beina, såret ser bra ut og han spiser/drikker og klarer å gå sikkelig på do er de kjappe med å skrive ut slike typer pasienter. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå