jula&maisen Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 har regelmessige kynnere, hvert 10 min. er det normalt? andre som går med det samme? har gått sånn et par dager nå. regelmessig i et par timer så stopper det opp, å begynner igjen litt senere på dagen. hadde termin 23 mai så går jo bare å leter etter tegn:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har ikke kynnere i det hele tatt, tror jeg... Det er iallefall ikke vondt, men magen er stram mange ganger iløpet av dagen... Men jeg synes du skal trøste deg med at om det ikke blir rier i dag eller i morra, er det du kjenner iallefall med på å klargjøre for fødselen din. )) Lykke til, håper du føder snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå