Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har regelmessige kynnere, hvert 10 min. er det normalt? andre som går med det samme? har gått sånn et par dager nå. regelmessig i et par timer så stopper det opp, å begynner igjen litt senere på dagen. hadde termin 23 mai så går jo bare å leter etter tegn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kynnere i det hele tatt, tror jeg... Det er iallefall ikke vondt, men magen er stram mange ganger iløpet av dagen... Men jeg synes du skal trøste deg med at om det ikke blir rier i dag eller i morra, er det du kjenner iallefall med på å klargjøre for fødselen din. :))) Lykke til, håper du føder snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...