Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino i sta og måtte bare ta av meg skoa litt. Men da jeg skulle ha de på igjen var de alt for trange,og jeg sleit litt med å få de på.hihihi Går helst i høyhelte sko eller sandaler,ser ut som det kan bli litt pes fremmover. Trodde det var litt tidlig å hovne opp i bena i uke 17,men nei da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt hovne føtter siden uke 15. Har bare blitt verre og verre ettersom hvor langt jeg har kommet i graviditeten. Slitsomme greier

Skrevet

heldig dere.. har hatt vann siden uke 6 jeg..å verre blir det..

Skrevet

Tips!

Bruk støttestrømper jenter... er stor forskjell på en dag med og en dag uten dem for meg ...

Skrevet

drikk mye vann(selv om det høres merklig ut) . og når dere legger dere kan det være lurt å ta en pute under bena for å få de høyt opp:)

samme når dere sitter/ligger på sofaen er det lurt å ha bena høyt:) tips fra min JM ;)

Skrevet

DEtte må jo være kødd?

Skrevet

hva dette skulle være kødd får da?

Skrevet

Å få vann i beina fra uke 6 er bare ikke mulig (det kan ikke ha sammenheng med graviditeten), dessuten...... det var deg som var så bekymret for baby ikke hadde sparket på 1 uke?? flere har etterlyst og spurt deg hvordan det går.....du har ikke svart og ikke vært på sykehus uten å kjenne liv i en uke?

derav..... dette må være kødd!

Skrevet

har nok hatt vann siden uke 6.. var slik med første fødte også.. så får meg er det vanlig..

har ikke svart fordi jeg ikke har vært på nett.. skal til jormor i morgen å sjekke at alt er bra med den lille i magen..

så dette er nok ikke kødd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...