Mamma'n til lille David Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kommer på ett lite besøk i fra 1 trimester, i dag er jeg 9+5 og jeg er så konstant trøtt og sliten at jeg ikke fungerer normalt i hverdagen, jeg må legge meg å hvile etter en runde med støvsugeren over gulvet! Jeg er også svært plaget med kvalme, går rundt å brekker meg hele tiden.. føler meg ganske deppa nå, fordi jeg føler jeg ikke strekker ordentlig til i hverdagen.. jeg går bare rundt som en zombie og konsentrerer meg om å ikke spy eller sovne av. Det jeg lurer på er, går dette over i 2 trimester? Nårtid ca? Trenger litt oppmuntring nå jeg.. på forhånd takk
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei. Jeg var også konstant småkvalm. Brakk meg bare jeg puttet tannbørsten for langt inn i munnen. Sterke lukter var også brekningsmiddel. Men jeg spydde ikke. Dautrøtt hele dagen også. Bare gikk og gjespet og ville sove hele tiden. Husker ikke helt når det gikk over, men lurer på om det kan ha vært i uke 11-12. Blir fortere trøtt fremdeles enn til vanlig, men ikke i nærheten av hvordan det var i 1. trimester. Masse lykke til. Håper det gir seg snart. )
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg var også veldig trøtt og kvalm og det ble bedre etter uke 14 (kvalmen i hvert fall), jeg er fortsatt trøtt og kan sovne når som helst og hvor som helst Når kvalmen gir seg så begynner andre plager heheheh dette var jo kjempe oppmuntrende LYKKE TIL OG HOLD UT
Mamma'n til lille David Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2007 Takk for svar, det hjelper litt å høre at det er flere som har hatt det likens som jeg har det nå, og har overlevd igjennom det Jeg skal nemlig jobbe på ett eldresenter i sommer, og da er det lite hyggelig å måtte stå å brekke seg mens man skifter bleier på de gamle Sees forhåpentligvis her inne om litt over to uker.. forhåpentligvis i litt bedre form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå