Gå til innhold

Noen som kan anbefale paraplytrille til 5 mnd gml baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje litt tidlig m trille, men vi skal på reise og det ser så behagelig ut med trille...lett og liten å ha med seg.Slipper å bære hele tiden..

Tenkte ikke la han sitte, for det kan han jo ikke ennå, men kun å ligge i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ha en som har tillnærmet flat liggestilling. Carena easy kjøpte vi da vi skulle ut å reise med snulla da hun var på den alderen. Det blir ikke helt flat, men vi bygde den opp med et helseteppe go med lammeskinnet oppå ble det veldig bra. Dessuten blir den så liten at du får ha den med helt frem til du går på flyet og kan få den utlevert ved eventuelle mellomlandinger.

Skrevet

Jeg kan anbefale Peg Perego sine triller på det varmeste, vi har Pliko P3 og har vært superfornøyd! Ryggen kan legges helt ned, du får faktisk plass til en softbag i den også. Den er god og trille og har en bra sittecomfort for barnet når den tid kommer. Masse fine småfinesser som ståbrett for evt søsken, god og romslig handlekurv, mulighet for ulike regn/sol nett etc etc. Et annet pluss (i mine øyne da) er at denne trillen er veldig solid laget uten FOR mye mikk-makk som bare går i stykker og at det er tilnærmet lik null flyskader på de. Vår har vært halve jordkloden rundt og litt til, og den har ingen skader whatsoever. Aberet med denne trillen er prisen, 2500 betalte vi ifjor, men når man hører om så mange andre som må bytte triller til stadighet pga de går i stykker så er det kanskje ikke så ille. Og for en som er vogngæærn som meg så synes jeg også det er et pluss at den ikke ser ut som noen "stygg-billigtrille" ;-)

Skrevet

LilleLotte 79: Hvor får man kjøpt denne trilla?

Skrevet

Vi kjøpte vår på Fru Lyng i Oslo, vet dessverre ikke om andre steder de har denne trillen her i nærheten :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...