Gå til innhold

Tror du du er gravid? Bli med på liksom symtom;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi le av oss selv når/vist tr kommer.. og kanskje sammenligne til neste syklus..

Jeg har ekstreemt ømme pupper, mye utflod, og vond kilende stikking nederst i magen, koker (varm) i annsiktet.. trøtt også=p

andre?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brennende følelser i underlivet, slags mensmurringer, og det stikker og er mer utflod enn vanlig. Har også ømme pupper, og er småuggen!! hahaha.. må bare le av meg selv allerede, for er jo så lite sannsynlig som det går an å bli at det skal klaffe allerede 1.pp. IKM 1. juni =)

Skrevet

er også i første ordentlige pp.. men har kjent etter symtomer i tre måneder nå så er litt spent... har ikke hadd disse stikkningene før.. men må jo le av meg selv da...:P men artig er det;)

Skrevet

Jeg hadde det jeg vil kalle en festeblødning 1 uke etter EL. Masse mensmurringer da som er gått over. Hadde IKM 20. mai. Endel mer utflod de siste dagene. Skal teste i morgen. Ellers ingen symptomer tror jeg, eller kanskje litt kvalm innimellom, men det er nesten så jeg tror jeg innbiller meg det... 1pp på meg også, he he.

Skrevet

Drømmer! Koker du i ansiktet når du prater med folk som i å rødme veldig liksom? Det har jeg opplevd ett par ganger den siste uka. Har ikke vært sånn før, og det har ikke vært noen grunn til å rødme for meg heller i de situasjonene. Kanskje enda et symptom på meg da, he he ;)

Skrevet

IKM 20.mai.

Symptomer:

-småkvalm

-sipper for ingenting

-økt utflod

-mensmurringer/stikker

-sliten/ør i hodet/trøtt

-drømmer mye

-rundere/glattere i ansiktet

Skrevet

ååå, men da må du jo være gravid!!! tror du ikke?? festeblødning og mensmurringer!! høres veldig lovende ut! Pleier du å ha veldig regelmessige menstruasjoner??

Skrevet

De siste syklusene var 28, 29, 28 og 37(!) dager. Den siste var lang fordi jeg gikk og ventet og ventet på å sette i gang med prøving etter TR. Det er i hvert fall det jeg tror... Men dersom jeg får en sånn syklus denne perioden også så har vi nok bommet på EL + IKM skal være til mandag. Men synes det skal være veldig rart da dersom syklusen skal begynne å tulle så veldig nå. Har alltid hatt regelmessig syklus siden jeg aldri har brukt p-piller. Allikvel våger jeg liksom ikke tro på at jeg kan være gravid før jeg står med en positiv test i hånda.

Skrevet

Koseklumpen! Har du tatt noen tester? Jeg testet en dag før IKM - negativ...

Skrevet

he-he

Jeg går og venter på TR etter en SA

2 mai.

Men jeg innbiller meg jo at det går an å bli gravid først,(går jo selvfølgelig an..)så her er symptomene på plass:-)Hvis syklusen er kommet i orden med en gang skal jeg ha TR ganske snart.

- trøtt

- litt svimmel

- ''mens''murringer

- stikker i puppene

- har begynt å drømme litt pussig

- fått liitt utflod

ikke kvalm da...men-men

tror absolutt ikke jeg er gravid,men det hadde ikke gjort noe :-D

:-)

Skrevet

Nei....tør ikke, men bør vel gjøre det til uka siden venninna mi har planlagt at vi skal drikke en 3 liter med hvitvin til fredagen.:-/ Tenkte også å la det gå litt tid etter IKM siden jeg tidligere har vært "plaget" med uregelmessige sykluser.

Skrevet

OK, det er rart at man skal bli så redd for å teste... Blir fin med 3L vin ;)

Dersom jeg får TR blir det utdrikningslag til helgen og prøvestopp en PP siden jeg skal på konferanse med jobben sannsynligvis akkurat når jeg kan forvente EL. Har derfor så utroooolig lyst til å være gravid nå for det blir så lenge til neste PP...

Skrevet

Ja, det er en skrekkblandet fryd å teste. Livet forandrer seg så voldsomt hvis den viser seg positiv. Har hatt gleden av det en gang tidligere, og den følelsen unner jeg alle her inne.

Skrevet

Jeg har ikm 30/31.05, og mine symptomer er: murringer i magen med ilinger nedover i lårene, ømme pupper, trøtt og småkvalm. Når jeg så meg i speilet i kveld, synes jeg at det brune området rundt brystvortene var blitt større og brunere.

Skrevet

hvis jeg er i rytme, noe som er lite trolig skulle jeg hatt mens 20. mai

-er emosjonell til tusen

-kvalm som ett uvær

-dødsvondt nederst i magen, særlig når vi har sex

-svimmel

-blødde litt ca 15. mai, bare spor

-babyen min, som er 10 mnd vil bare ha pupp en gang i døgnet, om morgenen, når hun er trøtt

bare hatt en mens etter fødselen, den begynte 22. april, så gravid, nei det tror jeg ikke

skal i hvertfall ikke teste før om lenge ennå

Skrevet

også svetter jeg som bare juling da,

ennå mer,

tenk om tenk om:)

Skrevet

Tok en test som var negativ... Skjønner ikke hva som skjer jeg. Kan ikke bare den hersens tanta komme da så jeg kan starte med ny PP? Eller så jeg i hvert fall vet hva som skjer, lurer på om jeg må ta en tur til legen jeg dersom hun ikke kommer snart...

Skrevet

IKM 29 mai

Masse murringer, en del utflod, trett som en sokk, ømme bryster, vondt i korsryggen, litt småkvalm til alle døgnets tider, oppblåst, og ultra emosjonell.

Har også drømt at jeg var gravid, og skulle føde. Hehe.

Men drømte her om morgene at tanta kom, og våknet opp av skuffelsen jeg følte da jeg så blodet. Er vel underbevissheten som prøver å fortelle meg noe da jeg hele tiden går og kjenner etter symptomer og tenker på all slags.

Så jeg venter vel på tanta....

Skrevet

Vilhababy2008 jeg er sånn varm som om jeg er solbrent... når man har vært hele dagen i sola å så kommer inn så kjenner man at det koker..

men hær er ikke sol så det er ikke d;)

Skrevet

Nå har jeg hatt endel slimete utflod iblandet bunt i går, og til dels i dag. Lurer på om det var en festeblødning, eller om syklusen min bare er helt på snurr etter pilleslutt.

Puppene er fortsatt rare. Ikke nødvendigvis ømme, men det kribler liksom. Det føles av og til som den følelsen jeg hadde når jeg ammet, og melken begynte å komme etter at babyen tok tak.

Magen er skikkelig vond. Det er vondt å ta på den nederste delen av magen og det er vondt når jeg hopper eller strekker meg. Jeg kan ikke huske at det var så vondt i magen de forrige gangene.

Tror, kanskje jeg tar en test i morgen. Forrige gang testet jeg positivt 2-3 dager før ikm

Skrevet

Hei!

Jeg har disse symptomene:

Høytstående og bløt livmortapp :)

Tisser hele tiden

Fryser som bare det,

men koker i ansiktet.

Full av kviser

Gråter og ler og er totalt ustabil!!!!

Øm høyrepupp :)

Fravær av pms symptomer. Det er så "stille" der nede. Pleier alltid å ha masse murringer siste uken før mens.

Har ikm 30.05.

Klarer nesten ikke å vente med å teste!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Åssen har det gått med dere? Drøyde og drøyd og tenkte at jeg ikke skulle si noe til samboer, men så tok jeg mot til meg i går og sa at jeg var 1 uke "over tiden". Så spurte han om jeg følte andre symptomer, og jeg sa "ja, men det kan forveksles med menssymptomer". Stod opp litt tidligere i dag fordi jeg tenkte å dra på apoteket å kjøpe gravitest. Og det første jeg gjør når jeg står opp er å gå på do og tisset og tror du ikke tanta hadde dukket opp da ?! Så, så mye igjen for de forhåpningene. Dumme kropp, sykluslengde: 36 dager.

Hva med dere andre?

Skrevet

åååå, så utrolig kjipt!! Det var utrettferdig gjort av Tanta synes jeg.. hun kunne i det minste kommet før du dro ned for å kjøpe test.. eier hun ikke skam??

Jeg har fremdeles 3 dager igjen til IKM, og har ømme pupper, er småuggen og oppblåst i magen fortsatt. må til stadighet på do, og er litt småsvimmel.. men så tenker jeg at jeg antagelig bare innbiller meg ting.. tanta trapper nok opp i løpet av helga skal jeg se =(

flere med oppdateringer??

Drømmer ;), du har jo IKM i dag??

Skrevet

Ikm i dag ja..;D men ingen tante.. huff, hver gang jeg skriver det føler jeg hun er ett steg nærmere.. litt overtroisk.. haha=D

Men hadde en slim strek med blod på papiret i går (ynnskyld detaljer) å da var jeg sikker på at at denne sjangsen var over.. så hadde jeg å sambo sex da, før den skulle slå helt inn og tenkte med meg selv at nå kommer den for fult..

Men ingen ting!! bare myyye utflod..

håper så alt for mye... men lurer på om det er vits å ta test i dag når jeg fikk blenda hvit test i går tidlig..

puppene er ikke ømme lengre.. men har hatt mye vondt i sia på magen å nedover hofta.. hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...