Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Er det noen av dere jenter som har prøvd sånne bæreslynger/sjal? Myser litt på det men det er jo en himla jungel der ute. Ser forferdelig vanskelig ut synes jeg. Kanskje jeg bare skal holde meg til de to bæreselene som jeg har hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Har en Mayawrap ringslynge. Vi skulle prøve med stor entusiasme, men så satte vi på instruksjons-dvd'n, og damen sa jo at det var superenkelt men det var ikke det! Vi ble så frustrerte og lille vesla lå med hodet i vinkel stakkar...holder meg til babybjørnen jeg nå. Like lurt kjøp som den indiske babyvuggen. Så mye dust jeg har brukt penger på når jeg tenker meg om hehe. (Den slyngen er sikkert bra da, det er nok bare vi som er såpass teite at vi ikke skjønner den...)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Ja, synes ikke det ser så enkelt ut jeg heller....men det er jo veeeldig i vinden for tiden. Bæreselene kan man jo ikke bruke feil iallefall :-) Kanskje jeg bare rett og slett skal slå fra meg tanken med en eneste gang hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Eller du kan prøve min og se hva du synes. Jeg tror jeg kanskje bare vil bli kvitt den jeg nå hehe. Prøvde å gi bort en ammepute her om dagen, men damen bodde i Nord-Norge så hun ville ikke hente den. Makan :-p
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 hehe...utrolig hvor late folk kan være altså!!! Ja, kanskje jeg kan låne og teste? Så kan nysgjerrigheten min få roet seg ned litt :-) Så kan jeg evt. kjøpe den av deg om jeg synes den er no stas :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Bare å prøve i vei :-) Jeg tror jeg skal prøve den en gang til bare for å være sikker på at jeg hater den, men jeg tror jeg gjør det så da kan du i så fall få den. Nå som Mia sitter med ansiktet forover i Babybjørnen så har vi plutselig fått et nytt leketøy :-) Har bare våget oss rundt i leiligheten og på verandaen så langt da. Babysteps :-)
måken og vesla Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Nå har jeg prøvd mayawrap ringslyngen min en gang til. Jeg traff nemlig ei som brukte den, og da så det veldig greit ut. Vilborg likte det også, når vi prøvde den varianten hvor hun "sitter", og har magen sin mot magen min og beina i froskestilling. (den nyfødt varianten hvor hun ligger nede i lomma var ingen suksess - hun sutret og jeg syns det så ut som hun hadde det ubehagelig) Det var bedre å se på arket som fulgte med. Jeg ble amper av å se på dama på videoen...hun gikk så tregt framover og gjorde alt mye vanskeligere enn det trenger å være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå