Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 noen som har forslag på hvordan? Vil at det skal være romantisk.... Så vil jeg gjøre det med ring...skal jeg kjøpe ringer til begge, eller bare han. evnt skal de være like???? hjelp hjelp hjelp!!!!
Rose69 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Så hyggelig da! Gratulerer så mye :-) Jeg hadde kjøpt ringer sammen, det var veldig romantisk da vi gjorde det..og vi valgte like ringer. Skal dere på ferie på et hyggelig sted i sommer, kan du jo gjøre det da...eller om det "haster" kanskje dra på picknik på et sted uten masse folk.Bare dere 2.Må fixe barnevakt da... Litt tom i hue nå, men regner med at du får inn mange gode forslag her :-) Lykke til som vordende brud, det er godt å være "fru".
LisaColli Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 jeg ville kjøpt til begge, og ville kjøpt to som hører sammen. feks at det er diamant på dameringen. forslag til hvordan: -legg roseblar i en sti til f eks soverommet når han kommer hjem fra jobb.. -gjør det offentlig, annonse i avisa, vg.no osv. -skriv det på et brev til han, og post det -teip ringen bakerst i et fotoalbum av dere, med spørsmålet ved siden av, spør om dere ska se igjennom albumet. så koser dere og mimrer, ååh teite forslag kanskje,hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 så bra med forslag.... vi skal jo til spania i juli...prøve å gjøre det der kanskje? hmmmm??! hi
manonym Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ville gjort det når dere skal til Spania, om dere skal alene da vel og merke.=) Romantisk middag, eller tatt en måneskinnstur på stranda etter en god middag og fridd i vannkanten...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå