Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 noen som har forslag på hvordan? Vil at det skal være romantisk.... Så vil jeg gjøre det med ring...skal jeg kjøpe ringer til begge, eller bare han. evnt skal de være like???? hjelp hjelp hjelp!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Så moro:D Ville nok hatt like ringer til begge da ja:D Hvilke intresser har han? Er han fotball intressert kunne du f.eks ha fridd på fotball kamp? Driver han med klatring kan du jo fri i fjellveggen:D Eller hva med en romantiske middag på favoritt resturanten, hjemme eller ute i naturen? Bruk intressene hans til å planlegge frieriet:D
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har ikke noe forslag da. Men kan fortelle om hvordan jeg fridde til samboeren min på søndag. Søndag ble minstejenta vår døpt. Vi hadde alt her hjemme etterpå. Og mellom maten og kakene samlet jeg hele familien hans og min i stua, ba samboeren min om å komme bort til meg og tok ham i hånda. Så holdt jeg en selvskrevet tale til ham, hvorpå jeg på slutten gikk ned på kne og spurte om han ville gifte seg med meg. Han svarte ja allerede før jeg hadde fått fullført setningen Dette hadde jeg planlagt helt siden januar og alle visste om det bortsett fra samboeren ;p Hele familien satt og gråt. Tror det gjorde litt inntrykk på folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå