Gå til innhold

Alva og Maddemor- hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste jeg fikk med meg var positivt ifht svangerskapsforgiftnings-problemene deres, men nå har jeg ikke sett dere her inne på en stund føler jeg...

Håper alt står bra til:-)))

*Klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt

Sender gode tanker deres vei og håper alt er som det skal være:-)

Skrevet

Så snilt av deg å spørre! :-)

Det går greit med meg. Var til kontroll i går og da var urinprøvene fine igjen og blodtrykker 130/85, altså innenfor akseptabelt nivå selv om det til meg å være er litt høyt (har vanligvis 100/60). Får mer og mer ødem hele tiden da (opp 0,5-1 kg pr dag), men er positiv instilt nå :-) Har ikke noe spesielt vondt i hode verken i går eller dag så det er bra tegn og legen sa det var veldig fint jeg var så oppmerksom og hadde fått målt BT og sjekket urin når jeg var bekymret og håpet jeg ikke nølte med å gjøre det igjen. Så nå håper jeg i grunnen bare fødselen starter før BT evt stiger igjen, er kun 15 dager igjen til termin så ut i neste uke en gang begynner det faktisk å bli reelt at det kan komme i gang, lov å håpe!

Går bra med deg også?

Skrevet

bare så du vet det alva, du får IKKE lov til å snike i køen altsa!!!!!

;)

så bra at det går bedre med deg da:) ikke noe arti det der nei- men hvordan er "fødeformen" da? merker du noe forskjell på kroppen? at "noe" skjer eller??

her igården modnes det for full maskin, men vet jo at det ikke trenger bety fødsel sånn rett rundt hjørnet da men... sukk... skulle ønske det var et SIKKERT tegn og at slike ting BETØD at en føder iløpet av FÅ dager.... skulle ønske det...

Skrevet

Det var godt å lese Alva! Håper virkelig du slipper komplikasjoner nå og får føde på Storken slik du ønsker:-))

Selv har jeg det bra. Var på en samtale på sykehuset i går som gjorde meg godt- har fått laget noen avtaler og pratet ut, så nerver har roet seg og jeg har det bedre enn på lenge. Modningen går sin gang (allerede lenger nå, mye lenger,enn da jeg ble satt i gang sist), veldig godt å vite at kroppen ordner opp selv denne gangen! I dag tidlig gikk visst slimproppen, så ting skjer nå hvertfall.

Vi er i rute Alva og nå blir det uansett baby på oss snart:-)))

Skrevet

NÆMEN så koselig at noen roper på meg også da!!!!!!!¨

jeg var på sykehuset på ekstra kontroll i går. Blodtrykket har senket seg litt. de målte det 3 ganger: 140/90, 138/85, 138/85

Så da sa de seg fornøyd med siste måling. hadde spor av proteienr i urinen, men de var ikke veldig bekymret for det.

Målte hjertelyden også med doppler og den lå på 150 slag i minuttet.

Har ikke hodepine lengre, så det var jo et bra tegn. Men jeg må nok på 2 kontroller istedet for 1 neste uke som egentlig var planen da. Men det er ok for min del. Så slipper jeg å bekymre meg så lenge av gangen.

Har fremdeles mye vann i kroppen så ligger på 2-3 i ødem.

Så jeg er egentlig positiv jeg nå og gleder meg bare til å komme igang med fødselen jeg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...