Gå til innhold

Facebook

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da tok nysgjerrigheten og masingen fra venner overhånd. Så nå er jeg registrert på facebook.

Andre i gjengen som er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte deg akkurat en friend request:) Det er flere av oss der inne:)

Skrevet

Supert :-)

Da har jeg sendt request til de i gjengen jeg fant på siden din :-)

Skrevet

Jeg føler meg skikkelig gammel og grå når jeg må innrømme at jeg ikke har helt skjønt hva det er. Alle jeg kjenner skal på død og liv bruke myspace, men jeg liker ikke myspace, jeg. Det er nok bare det at jeg ikke skjønner det heller hehe.

Skrevet

Ble igrunn overrasket over hvor enkel facebook var jeg da.... Liker egentlig ikke sånne superhypa ting, men ble litt for nysgjerrig :-)

Fant tilogmed ei gammel venninne som jeg ikke har prata med på maaange år! Vi gikk på barneskolen sammen, så nå venter jeg bare på oppdatering fra henne :-)

Og masser av folk fra jobben, egen gruppe og greier! Var faktisk forferdelig avhengighetsskapende det derre...huff enda en ting hehe

Skrevet

Da burde jeg bare holde meg unna, jeg blir alt for lett avhengig av sånne ting. Husker jeg dreiv med Blink når jeg kjeda meg på jobben for noen år tilbake, så ble jeg irritert når telefonen ringte og avbrøyt blinkingen min hehe. Dårlig tegn ;-)

Skrevet

Så bra, vi er jo noen der fra denne gruppen nå. Skal sende deg req etter på.

Kom igjen dere som har lyst til å lage profil.

Skrevet

Jeg også gav etter for nysgjerrigheten denne uka og registrerte meg. Litt artig er det jo. Vi kunne jo etterhvert vurdert å lage en gruppe der. Har jo litt større mulighetrer til å legge ut bilder etc. der enn her.

Skrevet

Hei,

Ja jeg har også hektet meg opp der inne... så får man se hvor lenge det er kult.

Skrevet

Jeg har ikke gått inn ennå, på tross av oppfordringer fra gamle venner. Har unnskyldt meg med at jeg er så lite på nettet for tida og at når jeg er der deltar jeg på babyforum. Er litt redd for å bli hekta, men nysjerrigheten tar nok snart overhånd...

Skrevet

Da bukket jeg under for presset og registrerte meg jeg også.. Kanskje ikke den ivrigste brukeren, men jeg er nå der..

Skrevet

Jeg er også registrert der, men har ikke kommet så langt som å legge inn bilder og slikt. må sove når Amanda sover på dagen (siden hun ikke lar meg sove nok om nettene...)

Skrevet

Greit, der tok nysgjerrigheten overhånd :-) Da er jeg der også, men hva jeg skal gjøre der vet jeg ikke enda. Finner dere vel om et par måneder hehe.

Skrevet

Thihi, nåja, så lang tid tok det ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...