Gå til innhold

Ingen som er glad i fotball da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er ei svoren Vålerenga og Milan fan... Flere der ute som er glad i fotball??? Har spilt selv i mange år.. Dømt kamper og vært trener....

Nå blir det bare som suporter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var interessert i fotball for mange år siden, men min daværende samboer fikk meg på andre tanker.

I tenårene var jeg veeeldig interessert, men er ikke så sikker på om det var selve spillet eller de kjekke guttene som dro mest... ;)

1991 dro jeg helt alene til Genova for å se EM-kvalik mellom Norge og Italia. Det var stort! (må sies at jeg bodde i Toscana da)

Skrevet

Jeg er gla i fotball!!

Har vært på Ullevål på ett par kamper denne sessongen. Og for å si det slik... "Vi er best i byn og vi hater Lyn..." så kan du resten selv ; )

Eneste problemer er at gubben holder med Brann og av alle ting så går barna å roper heis fugla, heia lsk.. Et sted på veien har oppdragelsen sviktet!!!

Skrevet

Artig... Barna mine heier som regel m samme lag som mamma, men det går nok over. Sambo er svoren Rosenborg tilhenger, så her hender det at det går noen kuler varmt. Er artig da..... Har ikke fått vært på noen kamper i år, pga fødsel og amming. Skal ha henne med på

fotballexpo i morgen, og det gleder jeg meg til.

Skrevet

Jeg er Aalesundsupporter, og har dårlge søndager for tiden... :o(

Men jeg er også en STOOOOOR supporter på EILgutt 14 og EILjente 11! Laget til gutten min skal til Norway-cup, så det blir en stor opplevelse. De leder forløbig sesonger her, og håper de får hengt med en stund på cupen!!!

Mannen er kanarifugl, altså LSK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...