Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Skal i utdrikningslag og trenger ideer fra dere jentene!!
25 mai Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Skal du arrangere utdrikkningslaget at det er ideer til det du trenger?
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Forloveren til ho som skal gifte seg har spurt om jeg har noen ideer, men jeg er helt tom. Så er ideer til ting å gjøre jeg trenger;)
VinterSol+2 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 hm.. trikset er å finne styrker og svakheter til den som skal drikkes ut da.. utdrikningslaget er en glimrende anledning til å vise at man kjenner hverandre godt, og utnytte alt av internhumor blant venner... samt pushe grensene til den det handler om -akkurat- så langt at det ikke blir en forferdelig opplevelse, men en uforglemmelig en! Feks; vi har ei venninne med mikrofonskrekk.. å la henne synge offentlig i en mikrofon ville drept henne.. men vi dro i lydstudio, spilte inn cd hele jentegjengen (hun på vokal, alle andre koret i bakgrunn) og så fikk hun mime mens vi laget musikkvideo rundt om kring i byen, ikledd klær og sminke hun ALDRI ville tatt på seg selv. blei kjempegøy. -Samme venninne fikk aldri ta ridetimer da hun var liten, og det var en stor sorg. Så hun fikk en nybegynnertime. blei veldig moro! -jeg måtte improvisere et stand-up-show (hadde fått poengene på et ark og 5min forberedelse bare) forran 300mennesker på st.hans, og fikk kjøre harley.. har denne venninna noen drømmer, diller eller annet dere kan ta tak i?
77modell Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Ta henne med til en fotograf, la ho vær skikkelig modell i 1 time. Mange gode minner der i fra+ at i bryllupet fikk hennes ektemann et bilde av henne, "siste" bildet som var tatt før de ble gift:) Kjempe populært!
Jubalov Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 En ting som har vært morsomt utover kvelden er at man har like mange ballonger som bruden har gamlekjærester eller forelskelser bak seg. Skriv ett navn på hver ballong, så må bruden fortelle om vedkommende før hun stikker hull på ballongen (litt symbolsk - kvitte seg med eksene)
VinterSol+2 Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 alle pakker inn små tullegaver til henne, gjerne flere pr person. til hver gjenstand er det knyttet en historie (feks; en boks leverpostei; "den gangen vi var på hyttetur og hadde glemt alt av pålegg, og vi spiste leverpostei fra bestefars lager i to uker" osv osv.. ) hun må gjette riktig historie og gjenfortelle den for hver gjenstand. samt knytte den til riktig person! Om det er utrdrikningslag med alkohol i bildet; en shot pr feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå