Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Fordi jeg furter og furter og er sur fordi jeg akkurat fikk vite at sambo skal på konsert i morgen allikevel..han trakk seg egentlig fordi han er sliten pga mye jobbing, men kompisene maser. så sa han ja da.. Han fortjener det virkelig og han drikker ikke noe særlig, men det har vært så mange lørdager på rad nå... Og når jeg går hjemme om dagene (100%sm) så går jeg liksom og venter og venter på han..er lei av å være her uten han!!! Uææææh!! Jeg trenger bli blid støv!!...snufs og furt.... Noen andre som er litt furtete om dagen ? Vil bare kooose med han joooo..
Mamsebamsen Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Nå var du bare søt:-) Tror egentlig ikke du er så sur, innerst inne! Forstår godt at du vil kose med kjæresten din, men det er også viktig å ta vare på vennene sine. Det gjelder deg også! Hvis du er i form til det bør du bruke tiden mens han er på jobb til å treffe dine venner, evt skaffe et nytt nettverk med nybakte mødre. Når bebyen kommer blir det nok av inne-kvelder. ...og han virker ganske eksemplarisk som ikke drikker seg dritings når han er ute med kompisene;-) Tror du er heldig! (Ok, her er litt blid-støv: **********************************************)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Joda...jeg unner han det absolutt! Men så blir jeg furtete allikevel:) Jeg har en liten jente fra før som jeg må passe på, så i morgen blir det hjemmekveld. Og ja, jeg er HELDIG for han er verdens BESTESTE og snilleste gutt:) Han sa han kunne bli hjemme hvis jeg ville det såå mye, men det får da være grenser..hehe:) Vil jo ikke være sånn dragekjæreste heller! Poenget er at uansett hvor heldig jeg er blir jeg furt allikevel.. Hehe:) Tusen takk, Trillemamma, det hjalp med bli blid støvet!...(herlighet så teit...hihi)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2007 Her har du forresten litt tusen takkstøv***************************** og litt fødestøv ^********************************* Så teite vi er her på bim..haha!
minime<3 in belly Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er litt furt i kveld jeg også.... B-A reiste nettopp til Trondheim med broren sin og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag..... Og jeg som har sovet alene hver natt denne uka fordi han jobber natta`n.... Kjedelig! Skulle ikke dere gjøre noe spesielt i morgen da? Pga. bursdagen din? Men men, jeg trøster meg med at han kommer hjem igjen og at han gjør broren sin en tjeneste.... Men du snuppa! Snart er det våres tur til å reise på konsert å "drikke oss fulle" ikke mange ukene igjen nå.... Da blir det deg og meg på rødvinsfylla på den nye verandaen din... Høres det bra ut? Ble du glad nå???? Snakkes snuppa og håper V er bedre....
*Biola* Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 *****************litt "bli blid"støv fra meg:-) ****************************** Forstår deg veeeldig godt!! Er også mye hjemme alene.. mannen min jobber om kvelden/natten og alltid i helgene:-( Utelivsbransjen.. Går egentlig greit, men etter jeg ble gravid føler jeg at jeg sitter bare å venter på at han skal komme hjem så jeg kan få en klem..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2007 Å tuuuusen takk for alt støvet assa!! Det hjalp masse:) Det er jammen ikke lett å være oss, jenter! Gleder meg til å la han sitte her og vente!! Haha! Ha en bliiiiid dag da dere og ikke noe furting:)
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 det ordner seg nok litt utover dagen, når du kjenner alle gode sparkene inne i magen. det er ikke alltid det er så enkelt og greit, når man er gravid, ensom og feit. selv om tårene triller for nesten ingenting, og alt rundt forveksles med tap og vinn. man kjemper seg igjennom de måndtene her, men tilslutt var det vært alt det der! klem og tryllestøv
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2007 Så mange søte sjeler det er her inne, da! Blir jo helt rørt jeg nå Godt vi har bim å ty til når hverdagen blir litt for tøff...sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå