Gå til innhold

ytterplagg


miniijuni

Anbefalte innlegg

Hva har dere kjøpt inn av ytterplagg til deres junibaby? Har foreløpig bare kjøpt en jakke, og lurer på om jeg burde kjøpe en vindtett "dress" av noe slag. Eller holder det å pakke minien inn i tepper og dyne? Dere som har kjøpt. hvor har dere handlet? Jeg har liksom ikke funnet noe passelig tykt /tynt..Bor på vestlandet, så er jo vanskelig å si hvor varm sommeren blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en varm dress i 56, men det er bare fordi sommern her oppe i Tromsø ikke er til å stole på!

Så får jeg heller kjøpe noe etterhvert. Har varme pledd da! Utstyret ligger på www.henningogida.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en fleece dress i str 68, så går fint an å bruke den i sommer hvis det blir nødvendig! Bor også i nord, så man vet jo aldri..

Har også en vindtett bitteliten dress i str 56, var på opphørssalg, klarte ikke å la være:) Og så har mamma utstyrt oss med hjemmestrikket jakke og bukse, og en dress... Og har pledd...

 

Hmm... Ser ut til at jeg er forberedt iallefall:) har sommerdrakter og, så ingenting skal komme overraskende her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ytterjakke i strl 62. Satser mest på å bruke en hjemmestrikka ulljakke om det skulle være litt kjølig og alltid lue. Ellers har jeg et godt ullteppe og dyne.

Bor også på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikkje kjøpt noko yttertøy (anna enn huer sjølvsagt), men har ei heimestrikka jakke, og ullteppe og vogndyne. Satsar på at det held, vi bur på austlandet og her plar det jo vere ganske ok temperatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor også på vestlandet, men har ikke kjøpt yttertøy, nei (annet enn luer). Har fått en tøyjakke, og kjøper nok en til, men satser på tepper og dyner når minsten er ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hvertfall bestemt meg for å ta med dressen til han. :-) Hadde bare tenkt å ha med sånne joggedress lignende saker.. men tar med fleecedressen i tillegg. (den er dobbel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Da får jeg ser hva jeg dumper over i butikkene, og evt holde oss til med jakke,tepper og dyne i starten.Nærmer meg slutten og merker at shopping ikke lengre er en favorittaktivitet..Og så får vi selvsagt håpe at sommeren blir særdeles varm og fin så det holder med en liten body!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...