Gå til innhold

Oktober: Gravid igjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er allerede gravid. Må innrømme at jeg har blandede følelser i forhold til det å få en til så fort. I det ene øyeblikket er jeg overlykkelig, i det andre vet jeg ikke hvordan jeg skal kunne komme igjennom det. Det er vel når kvalmen står på som verst.

 

Må være en av de lykkelige lottede her i livet, ekstremt fruktbar. Full klaff på første forsøk! Hehe.

 

Velger å være anonym. Flere her som vet hvem jeg er..og har ikke tenkt å si noe riktig enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:) Det blir nok hektisk, men ordner seg skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:0)

Jeg er i samme situasjon som deg bare at jeg er gravid med det tredje barnet. For oss så kom dette mer som ett sjokk for dette var absolutt ikke planlagt.

Jeg gikk til og med på minipillen i påvente av spiral men ble gravid alikevel..

Og jeg som har gått rundt og fortalt til andre at nå er det stopp for oss.

uansett så må vi bare hoppe i det og prøve å se det positive med dette..Tenk på hvordan de to som blir så tette får glede av hverandre.

Jeg har på en måte ikke fått fordøyd dette helt i og med at det ikke er lenge siden jeg fant ut av det. Jeg har forresten termin den 7 Januar.

 

Lykke til videre,vi møtes vel kanskje inne på barn i magen:0)

 

Kem fra lykkelig mamma som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Gratulerer til både deg og venterbarnnummer3!

 

Nå har det allerede gått nesten 5 mnd siden jeg testa positivt, så har vendt meg til tanken på at det kommer en ny baby om ikke så lenge!:P Er en fantastisk følelse!:-)

 

Er jo et eget forum her for de med to tette,- pseudotvillingforumet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer! Vi prøvde å få en til da mellomste var 7 mnd, men det klaffet ikke før han var 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer..

Får nok å henge fingrene i da..

masse lykke til..

Selv syns jeg ikke det er riktig ovenfor den som forsatt er liten når en til kommer..rekker ikke å følge om begge like bra og den "store" må da fort bli veldig stor selvm han faktisk har like stor rett på å være liten en god stund framover..

Syns de små har rett på å være små og ha gotdid sammen med foreldrene sine før en baby til kommer..

Men..dette er min mening..

Men selvfølgelig..

Masse lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Ja, det er jo kjempesynd på snulla som skal stues vekk med engang spira er ute...kommer absolutt ikke til å ta noe hensyn til at hun bare er 11 mnd da,- er hun storesøster så skal hun behandles som en 4-åring...ikke noe mindre enn det! Stakkars liten kommer jo til å bli helt tilsidesatt.

 

 

Hærligheten...har du faktisk tenkt over at folk får tvillinger,- ja, til og med flere enn to om gangen! Og hva med når folk får nr 2 eller 3, 4, 5 osv...når den yngste babyen kommer til verden så har jo foreldrene allerede én eller flere unger, og kan faktisk ikke vie den like mye oppmerksomhet som med førstemann f.eks. Likevel får jo folk flere barn i hytt og pine. Hva med godtida til yngre søsken??? Spira skal i såfall ha like mye rett på godtid sammen med meg som snulla, så hvis snulla f.eks. har rett til godtid i 2 år sammen med meg før spira kommer, så må jeg jo sende vekk henne i 2 år mens jeg har godtid sammen med spira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar så mkt allesammen :-)

 

Har två nydeiliga barn de e født med ett år och fjorton dagar mellan.. det funkar jætte bra. Mærkte inget spec. Storebror elsker sin lillesyster. Nu nær hon kan gøra lite mera saker så har det enorm glædje av varandra. Hærligt att se den syskonkærleken. Har aldrig upplevt ngt sjalusi bara kærlek. Så GRATTIS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overhodet IKKE eig med "anonym" her. Vi har tre barn relativt tett (5 år, 2 1/2 år og 8 mnd) og de har så mye glede av hverandre. Og det vil det bli mere av når de vokser til. Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

 

Ja, det må være virkelig synd på mine gutter som er født med tre minutters mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...