Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir folk kjent med folk på sånne forum som dette....? Mulig jeg har litt tungt for det :-) Men flere i barselgr jeg var i der vi bodde før, tilh og barselgr de hadde møtt på nett- og som møttes nå og da. Jeg har og ønske om å bli kjent med flere med unger på samme alder, men vet ikke helt hvordan! G født i 02 og J født i 05 har jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du?? (litt vesentlig..hehe)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med minsten var jeg en del på BIM. Da var det sider for folk i samme by (nå går det på fylke). Var ganske mye aktivitet der da særlig fordi det var snakk om å legge ned fødeavdelingen her.

Vi satte opp treff på en kafe, var jo lett å se hvem som var gravide (iallefall de som var kommet lengst). Litt snodig å spørre ukjente om de skulle på BIM treff, men skjønte jo nesten det (de så jo like spørrende og forvirret som meg hehe!). Vi treftes med jevne mellomrom mens vi var gravide. Vi hadde termin fra okt til feb, så etterhvert ble det babyer med på treff. Til å begynne med annonserte vi treffene på BIM, men da det etterhvert ble en "kjerne" på 10 stk så avtalte vi stort sett par e-post. Og ettersom flere fikk baby møttes vi hjemme hos hverandre. Hadde "BIM" bursdager etterhvert, men da de fylte ett alle sammen ble det i grunnen slutt på treff.

To at de har jeg veldig god kontakt med, og har blitt veldig gode venner. Ene har blitt litt barnevakten min når jeg jobber helg og gubben er borte. Noen har flyttet og andre ser jeg av og til tilfeldig i byen.

Du kan gå inn på "DIB-treff" i margen på din baby, så nederst der finner du "gå til treffsidene", finn ditt fylke og se om det er noe treff, eller legge inn treff selv. Er jo ikke "farlig" å være første til å legge inn. Hvis alle tenker at de skal vente på at noen andre skal bestemme blir det ikke noe av. Hvis dere møtes på en kafe eller i en park eller noe annet offentlig plass er det ikke noe farlig.

Lykke til, det er moro, og du kan få venner for livet!

Skrevet

Hvis du legger merke til nick du vil bli bedre kjent med kan du sende en pm og ta det derfra. Eller du kan sette inn anonse i Foreldre og barn og spør etter brevvenner for å møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...